Selenos pov.
- Ačiū jums visiems!!! - surikau baigusi dainą.
Dar kartą nusilenkiau ir nulipau nuo scenos. Pasibaigė dar vienas šio turo koncertas. Jau beveik paskutinis.
Nuėjau į savo kambarėlį ir ten persirengiau. Aš susirinkau visus daiktus ir išėjau.
Man einant, prie manęs priėjo Elanas. Jis mano vadybininkas.
- Taigi, Selena, baigėm koncertą Niujorke, tad dabar mūsų laukia tik koncertas Majamyje. Ir viskas. - džiaugėsi jis.
- Kiek man reiks kartoti? Vadink mane Sel. - nusijuokiau.
- Juk žinai, kad aš to vis tiek nedarysiu. - atsakė vaikinas, o aš pavarčiau akis.
Daugiau nieko nebeatsakiau, nes lipome į mūsų komandos autobusą.
- Taigi kelionė į Majamį bus rytoj. - pradėjo Elanas. - Iki rytojaus apsistosime viešbutyje, kad visi pailsėtų.
Tikiuosi greitai pasieksime viešbutį, nes vos įėjus į savo kambarį krisiu į lovą.
- Sel, kuri suknelė gražesnė mėlyna ar žalia? - paklausė prie manęs pribėgusi viena iš pritariančiųjų dainininkių.
Pažiūrėjau į sukneles. Ir žalia, ir mėlyna blizgėjo, tad reikėjo pasirinkti tik spalvą.
- Mėlyna. - nusprendžiau ir parodžiau į patikusią suknelę, o mergina linktelėjusi nubėgo.
Autobuse kaip visada vyko veiksmas. Neįsivaizduoju, kaip jie taip gali. Koncertas. Pasiruošimas kitam koncertui. Ir taip viso turo metu. Autobusas, galima sakyti, niekada nemiega.
Vos pasiekėm viešbutį, greit išlipau iš autobuso, bet, žinoma, kaip be fanų.
Mano apsauga saugiai mane pro juos pravedė. Ačiū visiems, kas juos man suteikė. Šiuo metu neturėjau nuotaikos niekam. Norėjau tik kristi į lovą.
Įėjus į kambarį, kaip ir žadėjau, kritau į lovą. Bet neilgam.
Skambėjo mano, dažniausiai niekada nenutylantis, telefonas. Pasiėmiau jį į ranką ir nežiūrėjus, kas ieško manęs, atsiliepiau.
- Klausau. - pasakiau.
- Selena, rytoj į Majamį nevykstame. Blogos oro sąlygos ar kažkas panašaus. Vadovybė nukėlė Majamį kitai savaitei. Ryt vyksime į Los Andželą. Pasiruošk. - pranešė jis ir padėjo ragelį.
Puiku. Rytoj važiuoju į LA. Tos oro sąlygos viską sugadino. Dabar teks vykti į Los Andželą, o ne į Majamį.
** Rytas **
Atsikėliau ir greit nubėgau į vonią. Ten atlikus visus reikalus, išėjau iš jos. Iš spintos išsitraukiau lagaminą, kurį į ją įmečiau vakar. Tuomet pagriebiau dar kelis daiktus ir išėjau iš kambario.
Registratūroje atidaviau raktus ir galiausiai apleidau pastatą.
Autobuse jau buvo beveik visi. Trūko tik Elano, kuris turėjo sumokėti už viešbutį.
Vos jam atėjus į autobusą, išvažiavome iš šio miesto.
** Po kelių valandų **
Mes jau esame LA, bet dar ne vietoje. Autobuse ir vėl vyksta veiksmas. Visi bėgioja ir ką nors veikia išskyrus mane. Aš tiesiog sėdžiu laikydama žurnalą, kurį turėjau skaityti ir stebiu aplinką. Visi kiti puošiasi, ruošiasi ir dar bala žino ką daro.
- Selena, mes jau vietoje. - po kokių dar dešimties minučių kelio man pranešė Elanas.
Jis nuėjo, o aš pakilau iš savo vietos. Visi lipo iš autobuso ir ėjo į kambarėlius, kuriuose ruošis koncertui.
YOU ARE READING
Love or End? (3)
FanfictionJi prarado atmintį. Jis neteko vilties. Jie abu pasuko skirtingais keliais. Ji Selena Gomez. Garsi dainininkė. Jis Louis Tomlinson. Garsios grupės One Direction narys. Po metų jų keliai ir vėl susieina. Kas nutiks? Ar grįš seni jausmai? Ar ji prisim...