11 ,,Ji mirusi."

760 70 13
                                    

APAČIOJE (SVARBUS) KLAUSIMAS

Alex pov.

- Ar dar tau ne laikas važiuoti pas Hope? - paklausė Dean.

Aš žvilgtelėjau į laikrodį ir pastebėjau, kad jau yra beveik aštuonios.

- Taip, man jau laikas. - pasakiau ir atsistojau nuo sofos.

Pasiėmiau automobilio raktelius ir išėjau iš namo. Įlipus į mašiną, nuvažiavau į parką.

*****

Hope toje vietoje, kur išsiskyrėme, nebuvo. Apieškojau parką, bet jos neradau, todėl nusprendžiau dar kartą paskambinti. Nors ir žinojau, jog ji neatsilieps. Per daug kartų skambinau jai šiandien, kad tikėčiausi ko kito.

Bet tada išgirdau, kaip kažkur skamba telefonas ir nusekiau ta puse, iš kurios ėjo garsas. Tuomet ir radau ant žemės telefoną, kurį pakėliau. Įrenginio ekrane švietė mano vardas. Atitraukiau savo mobilųjį ir padėjau ragelį.

- Po velnių. Kažkas tave rado. - sumurmėjau.

Dean pov.

Kalbėjome su Louis ir Katherin apie merginos keliones, kol suskambo mano telefonas. Švietė Alex vardas, todėl nedvejodamas nutraukiau pokalbį ir atsiliepiau. Galbūt žinodamas, jog jau greitai ji man daugiau nebeskambins.

- Sveika, sesut. - pasisveikinau.

- Dean, dabar ne metas tavo šitiems kvailiems pasisveikinimams. - susierzino ji.

- O, nepradėk, Alex. Ko skambini? - paklausiau.

- Paskambink Caleb. - paliepė sesuo, o aš iš karto įsitempiau.

- Ne. - atsisakiau. - Žinai, kad gali manęs prašyti bet ko, tačiau ne šito.

- Tai labai svarbu. - įtikinėjo mane mergina.

- Aš jam neskambinsiu. - nepasidaviau.

- Po velnių, Dean, nu...

Nelaukęs, kol sesuo baigs kalbėti, išjungiau pokalbį. Tikrai neskambinsiu tam kvailam Caleb.

Alex pov.

Padidinau greitį. Vos pasiekiau namą, greit išlipau ir įbėgau į jį. Visa pikta nulėkiau į svetainę, kur ir radau tą trijulę.

- Tu, kvaily, gal pagaliau pamiršk savo principus ir bent kartą išklausyk iki galo! - surikau ir visi į mane atkreipė dėmesį.

- Gal nerėk?! - atsistojo Dean. - Kur Hope?

- O dabar jam parūpo Hope! - su sarkazmu pasakiau. - Gal reikėjo manęs išklausyti iki galo?

- Alex, gana. Kur Hope? - susirūpino Louis.

- Po velnių. Pasakysiu, kai kas nors paskambins Caleb ir duos man su juo pasikalbėti. - atsakiau.

Louis greitai išsitraukė savo telefoną ir, surinkęs numerį, davė man. Aš paspaudžiau skambinimo mygtuką ir laukiau, kol kas nors atsilieps.

- Ko nori, Louis? - pasigirdo piktas balsas.

- Čia Alex. - pasakiau, bet atsakymo neišgirdau. - Tai labai svarbu. Dėl Hope.

- Ji mirusi. - atkirto vaikinas.

- Ji gyva. Ją radau jau prieš kokią savaitę. Klausyk, kažkas į ją kėsinasi. - pranešiau.

- Aišku, kad kėsinasi. Ji yra labai lengvas grobis kiekvienam, kuris nori atkeršyti. - priminė jis.

- Gerai, nutrauksiu visas šitas nesąmones. - pasidaviau.

Love or End? (3)Where stories live. Discover now