5 ,,Gerai..."

945 73 2
                                    

Selena pov.

Ryte pabudus radau ant stalo lapelį su numeriu. Iš karto prisiminiau merginą, kuri mane parvežė. Prieš paleisdama ją, išsiprašiau numerio, kad galėčiau padėkoti, kai būsiu blaivi.

Pasiėmiau savo telefoną nuo stalelio ir surinkus lapely parašytą numerį juo paskambinau. Kaip ir tikėjausi, atsiliepė tas pats balsas, kurį girdėjau ir vakar.

- Klausau.

- Sveika. Nežinau ar pameni, bet aš Selena. - buvo keista pristatyti save, nes, beveik visi su kuo bendravau, žinojo kas aš esu.

- Ne, aš... Ak, taip, Selena. Pamenu tave. Kažkas nutiko? Reikia dar vienos paslaugos?

- Ne. - nusijuokiau. - Viskas puiku. Tiesiog turiu dar kartą nuoširdžiai padėkoti, kad parvežei. Nežinia kiek būčiau turėjus laukti Elano, kol jis ateitų ir mane parvežtų. Ironiška, nes jis tikriausiai prisigėrė, nors man beveik uždraudė tai.

- Elanas... Čia tas tavo vadybininkas? - paklausė mergina. - Atleisk, jei maišau, bet vakar buvau pavargus tai ne viską pamenu...

- Taip, Elanas yra mano vadybininkas. Jei atvirai, pati nepamenu ar kažką apie jį daug sakiau, tad viskas gerai. - atsakiau.

- Gerai...

- Žinai, norėčiau kaip nors atsidėkoti. Juk ne kiekvienas sutiktų vidury nakties trenktis nežinia kur. - tariau.

- Na, jei jau nori atsidėkoti, tai toje mažoje kavinukėje netoli tavo namų. Šiandien ketvirtą. Tiks? - pasiūlė ji.

- Taip. Tiesiog puiku. - sutikau.

- Tada iki susitikimo.

- Iki.

Padėjau ragelį ir perbraukiau rankomis per savo ilgus juodus plaukus. Nusprendžiau parašyti Elanui. Juk jis galbūt jaudinasi. Nors labai abejoju. Bet vis vien bent parašysiu žinutę.

Pažvelgus į telefoną, pamačiau tai, ko prieštai nemačiau. Čia buvo koks trisdešimt praleistų skambučių nuo Elano ir dar dvidešimt žinučių. Taip pat dar keli skambučiai ir žinutės nuo Brendos. Nusprendžiau peržiūrėti ką parašė Elanas.

Elanas: Selena, kur esi? Ieškau tavęs po visą klubą.

Elanas: Selena, aš išvažiuoju, jei nepasirodysi... Po velnių, kur mano mašina?!

Elanas: Aš tavęs nelaukiu ir važiuoju. Atia.

Elanas: Selena, jei neatrašysi, skambinsiu policijai. Man gana.

- Taigi, dabar jau pats manęs ieškai. - pasišaipiau.

Tada pamačiau, kad paskutinė žinutė buvo atsiųsta prieš kelias minutes, todėl iš karto jam perskambinau.

- Selena, tu tikriausiai juokauji! Aš tau visą naktį rašiau ir ieškojau tavęs, o tu?! Tu teikiesi man paskambinti tik ryte! Ar tu bent įsivaizduoji, kiek nakties praleidau tam kvailame klube?! - pasigirdo piktas Elano balsas.

- Labas ir tau. - pasisveikinau.

- Ir tu man gali pasakyti tik „labas"?! - tai tik dar labiau jį suerzino.

- O ką aš turėčiau pasakyti? 

- Bent jau „atsiprašau". - atsakė jis.

- Gerai, atsiprašau. Bet aš tavęs mašinoje laukiau valandą, na, ir kadangi tu neatėjai, aš paprašiau vienos merginos, kad mane parvežtų. - papasakojau.

Love or End? (3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora