Sabah alarmin sesiyle uyandim. Kalkip rutin islerimi halleddikten sonra asaği kahvaltiya indim ...
Kahvaltim bitmişti annemi,babami ve küçuk kız kardeşimi öptukten sonra beğenerek aldigim süperstar larımı giyip okulun yolunu tuttum.Yürurken bıraz zorlaniyordum etegimin boyu kisaydi aldiris etmeden okula vardim. Sınıfın kapısindan girdiğimde batunun sırda oturdugunu fark ettim.
Hizlıca yanina gittim. Beni farketmis olacakki basini telefondan kaldirdi ve ayaği kalkti bende duvar kenarindaki yerime geçtim. Gülümseyerek "günaydın, Batu " dedim oda aynı sekilde "günaydın, Elif "dedi. "Eee naber" dedim . Biraz düşündü " galiba kötü "dedi. Ben hemen nedenini sordum. Oda şu sekilde "seni biraktiktan sonra evime gidiyordum.
O sirada birtane çocuk gelip 'o kizi rahat bırak' dedi bende nedenini sordum 'o benim ' diyip bir yumruk atti bende ona karşılık verdim ve bir yumrukta ben attim. Onun yumrugunda biraz sarsilmistim ama bozuntuya vermemişti. Ve bana 'o kizı rahat bırak yoksa kötü olur' demisti ve arkasina bakmadan kaçti bende yoluma devam ettim " .
Batu bunları anlatirken istemsizce gözümden yas gelmişti . Benim yüzumden batuya birsey olabilirdi . "Özür dilerim . Benim yüzumden yumruk yemissin. " dedim oda hemen ardindan "neden ağliyorsun senin yuzunden degil o çocuk kaşindi " dediginde hafif bir tebessum etmistim icimden ona sarilmak geldi ve evet sarilmiştim. Oda bana kardılik veril bana sarilmisti bütün sinıfim gözü ustumüzdeydi . Bundan rahatsız olup ondan ayrilmıştim. Ona gulumseyip "sen iyi birine benziyorsu YEŞİL ". dedim o bana anlamamis bir sekilde bakarken . " Gözlerin düzelmis" dedim.
Oda tebessum ederek "sende iyi birine benziyorsun , sulu göz " . Dedi bende tebessüm ederek dersi dinlemeye başladim.... 😇
Merhaba canlarim. İnsallah begenmişsinizdir . Begendiyseniz vote leyip , yorum ata bilirsiniz bu arada bana eklememi istediginiz seyleri lutfen yazin . Hepiniz öpüldunuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Teen FictionSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.