Sokağın naşından gelen bayaz bir jeep dikkatimi çekti. Camlarında siyah bir film vardı. Benim arabanın beyaz rengiydi. Bizim arabaların yanına park etti. Sanırım bunlar kuzeyin arkadaşlarıydı. Arabadan indiklerinde ikisinide inceledim. İkiside baştan aşa siyah giymişlerdi sadece ufak olanda beyaz cap vardı. Bizim yanımıza geldiklerinde. Herkezle tokalaştılar. Benim önümde durduğunda batu kasılmıştı. Ufak olan bana elini uzattı ve " emir ben" dedi. Elini tutup "bende Elif "dedim. Elimi sıkıp "memnun oldum" dedi "bende " diyip karşılık verdim. Büyük olanda gelip " Mustafa " dedi "Elif " dedim. "Memnun oldum" "bende" . Arabalara binip piknik alanının yolunu tuttuk ...
Piknik alanına geldiğimizde hep beraber indik. Ve yürümeye başladık. Batu " Elif yanımdan ayrılma bunları hiç gözüm tutmadı" dedi. Emir ve Mustafayı gösterirken. Ben sadece başımı sallafım. Birtane boş kamelya vardı oraya geçtik. Ben ipekle eşyaları masaya koyarken erkeklerde toplanıp birşeyler konuşuyorlardı. İpek birden " kanka baksana emir gözünü senden alamıyor." Demişti ona doğru döndüğümde bana baktığını gördüm. Hemen kafamı çevirdim. "İpek saçmalama kızım onun zaten sevgilisi vardır. "Hayır yok" demişti arkadaki birses. Arkamı döndüğümde emir sırıtarak bana bakıyordu. "Ama neden olmasın " diyip göz kırpmıştı. Ne demek şimdi bu. Banamı gönderme yaptı. Tam azımı açıcaktımki batunun bana seslenmesini duydum. "Elif bir gelirmisin ?" Demişti bende hemen yanına gittim. "Efendim batu" dedim. "O paçalı don sana ne dedi lan" dedi. "Ya önemli birşey yok merak etme hem sanane sen git seni seven kızlarla mesajlaş" demiştim. Ve elif vuru gool olduuuu.
Arkamı dönüp hemen gittim. İpek herşeyi halletmişti. Bizde oturup yemek yemeye başladık. Kuzey birşeyler anlatıyordurdu. Ama emir bir yemeğe birde bana bakıp duruyordu . Mustafa onu arada dürtüyordu ama gözünü benden ayırmıyordu. Ben rahatsız olduğumu belirtmek için biraz kıpırdandım. O anlamış olcaktı pardon der gibi baktı. Ve yemeğine devam etti. O arada ipek "kanka hadi gel ip atlayalım" dedi. Dedi bende kalkıp ip aldım. "Bak şimdi ben atlayacağım sende benim yaptığım sayının üstüne çıkmaya çalışacaksın" demişti . Bende "tamam kanka hadi " dedim. Ve o atlamaya başladı. 35 de durdu. Ve ben atlamaya başladım ki ip birine takılmıştı. Arkamı döndüm. Kuzeyin boynuna dolanmıştı. Ay allahım salak bu çocuk. "Kuzey ya çıksana atlayamıyorum." "Farkındamısınn acaba erkekler size nasıl bakıyor" demişti bende bir etsafa baktım bütün hepsinin gözü ben ve ipekdeydi. Ne bu cesaret yanımızda 4 tana erkek var bunların yaptığına bak. Baktığımda bir çocuk yanıma doğru geliyordu. Kuzeye dönüp" kuzey birşey yap bu çocuk bana doğru geliyor " dedim. Çocuk yaklaştıkça bana bir yerden tanıdık gelmeye başlamıştı. Çocuk yanıma gelip " selam elif nasılsın? " demişti. Allah allah bu çocuk benim adımı nerden biliyor. "İyiyim sen nasılsın ama beni nerden tanıyorsun" diye sordum. "Onutmuş olamassın değilmi ? Ben alp hani ortaokulda beraber oturmuştuk." Oha bu sümüklü alp mi? ne kadarda değişmiş. "Aaa evet hatırladım alp" diyip sarıldım. Oda sarılınca . "Çok özledim seni bir bilsen. O atarın falan başka kimse bana atar yapmamıştı senden başka. Zaten birtek sana izin veriyordum. " Dedi . Bende kocaman bir kahkaha attım. batu ve emir bana baktığında. Emir yanıma gelip. " merhaba hadi gel SEVGİLİM oyun oynayacağız" demişti. Neyyy bana sevgilimmi dedi. Tamam batu dese anlarım ama EMİR EMİR demişti bu çocuk canınamı susadı. Alp " ozaman rekrar görüşürüz . Numaranı ver ben seni ararım bir yemek ısmarlarım olurmu demişti." Bende başımla onaylayıp numaramı verdim. O sırada cidden belim uyuşmuştu. Çünkü emir çok kötü belimi sıkıyordu. Ama yani sanane ya . "Alp sonra görüşürüz " diyip sarılmıştım. Oda sarılınca. Emirde sarılmıştı ve kulağına birşey demişti alpim yine kıskanma. Ama yani. Ona ne oluyorsa.
Onların yanından ayrılıp ipeğin yanına gittim ipek" hadi oyun oynuyoruz " diyip bağırmıştı. Bende "hadi tamam" diğip zıplamıştım. Bütün erkekler " LAN ZIPLAMASANA"
diğip bağırmıştı. Offf layıp "tamam be" demiştim. İpek gurupları yaptı. Ben batu ve emir aynı guruptaydık. İpek mustafa ve kuzey aynı guruptaydı. Biz ortadaydık mustafa emiri vurmaya çalışıyordu emir toptan kaçıyım derken birden bana çarpmıştı. Ve birden yere kapaklanmamız bir olmuştu . Emir üstüme düşünce cidden canım acımıştı. Birden emir üstümden furlatılınca. Ne olduğunu anlamadan batu çocuğu yere atmıştı. Ya bilerek oldu sanki . Hemen beni kaldırıp "iyimisin ?" Diye sordu bende evet diyerek. Yere bağdaş kurup oturdum. Emir hemen yanıma gelip " elif çok özür dilerim" diyip elimi tuttu " önemli birşey yok merak etme" dedim. "Çek lan elini " demişti bende hemen elimi çektim. "Özür" dedi. "Artık özür dimesen" dedim ve güldüm. Oda güldü. Hava biraz kararınca toplanıp eve gittik. Çok yorucu bir gündü hemen kendimi yatağa atıp güzel bir uykunun tadını çıkardım. 😴😴😴Evett bu bölümümde sonuna geldik. Bana kore müzüği önere bilecekler varsa lütfen mesaj atsın. Hepiniz öpüldünüz. Beğenenler lütfen votelesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Fiksi RemajaSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.