Emir?
"Çek lan elini!" Diye kükredi. Birden arkadan bir ses geldi. " SİZ BENİM OLANA NASIL DOKUNURSUNUZ LAN !" diye Emir'e bir yumruk attı. Ne demişti o 'benim olan'. O kimki ben onunun. "Sen ne dediğinin farkındamısın Batu?" Diyerek emirin önüne geçtim.
"Evet farkındayım benim olana Kimse dokunamaz!.....
...............
Söylediği şeyle afalladım. 'Benim olan' ben onun falan değilim. Ben daha ona olan duygularımdan emin değilim.
Batu birden gelip elimi tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Okulun arkasına geldiğimizde beni duvar ve kendi arasına aldı. Ve kısık bir şekilde kylağıma eğildi. Kalbim yerinden çıkacaktı. Ve konuşmaya başladı. "Elif seni seviyorum" dedi kulağıma kısık bir sesle tüylerim diken diken olmuştu. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Bu neydi sevgi mi ? Aşk mı ?
Sonra devam etti " Sana dokunmalarına , bakmalarına dayanamıyorum. Ne zaman seni boş bıraksam etrafında başka bir erkek görüyorum. Bu beni korkutuyor anla işte seni kaybetmekten korkuyorum. Benim ol istiyorum. Kimsenin değil benim sadece benim ol Elif." Sözleri beni mutlu ediyordu bir yandanda endişelendiriyordu. Ya bu sevgi yerine elde etmek se.
Yavaş bir şekilde üstüme eğildi. Ne yapacağımı bilemedim. Ama birden onu ittirdim. "Batu ben yani ben bilmiyorum sana olan duygularımdan emin değilim. Sen yanıma gelince kalbim yerinden çıkçak gibi oluyor. Nefesim kesiliyor. Ama bu olanlar bir kişininde yanına gidince oluyor." Dedim ürkek bir sesle onu kırmak istemiyordum. "O kişi Emir değil mi?" Dedi. Yüzü düşmüştü onu kırmıştım. Birden arkadını döndü. Be gitmeye çalıştı. Çok sinirliydi .
Kolunu tuttum. "DENEMEK İSTİYORUM!" Dedim. Birden durdu. Ve devam ettim "Batu seni sevmeyi denemek istiyorum." Dedim. Bana dönüp birden vana sarıldı bende ona sarıldım. "Seni çok mutlu edicem Elifim" dedi. Elifim demesi beni çok mutlu etti gerçekten ağzına çok yakışıyordu. Birden ayrıldık ve " Elif pişman olmayacaksın. Seni çok seviyorum Güzelim" dedi bende ona "Bende seni seviyorum yeşil" dedim.
..................
Okul çıkışı hemen eve gittim. Artık batuyla sevgiliydik. Bunu Emir 'e nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. En iyi kafede buluşup anlatmak. Telefonumu alıp rehbere girdim. Emir'i bulup aradım. İkinci çalışta açtı. "Efendim Elif" dedi. "Emir bir kafede buluşabilir miyiz ? " diye sordum. "Tabiki sen bana mesaj atarsın"dedi "tamam hazırlanım mesaj atarım görüşürüz " dedim ve dolabımın karşısına geçtim.
Elifin giydiği kıyafet 👆
Üstümü değiştirdikten sonra Emir e mesaj attım. "Ben hazırım çıkıyorum" dedim ve buluşacağımız kafenin konumunu attım.
............
Gittiğimde beni bi masada bekliyordu. Selam verdim ve yanına gittim. "Selam naber." "İyi senden naber." Dedim. "İyi , ne içirsin ?" Diye sordu. "Soda" dedim. Onayladı ve garsona söyledi. "Eee Elif konuşmak istediğin konu ne ?" Diye sordu nerden başlayacağımı bilmiyordum.
"Emir ilk başta çok özür dilerim Batu adına. Ve nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama sanırım ben Batu yu seviyorum. Ve onla denemeye karar verdik. Yani onla şuan sevgiliyiz." Dedim biraz yüzü düştü gibi oldu ama sonra topardadı. "Çok sevindim Batu ile inşallah mutlu olursunuz." Dedi.
Teşekkür ettim. İçecekler geldi. Bir yandan içip bir yandan da sohpet ediyorduk. " Elif sana birşey söylemek istiyorum." Dedi. Bende dinliyorum der gibi baktım. Ardından devam etti. " Acaba artık kısa şeyler giymesen. Yoksa şuan katil olabilirim" dedi yan masayı göstererek. Baktığımda esmer çocuk bana bakıyordu. Kafamı çevirdim . " Aklıma çok güzel bir fikir geldi." Dedim sinsi bir gülüşle. Ve sonra planı anlattım. Emir ilk başta hayır desede sonra kabul etti. .
Selammmm nasılsınız kitabın yeni bölümü yayınlandı. Lütfen vote lemeyi ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum 😘😘😘😘.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Teen FictionSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.