Eve geldiğimizde direk duşa girdim. Hafif ılık bir duş yaptiktan sonra çikip üstume göbeğimi hafif açikta birakacak bir ince kazak ve altina kot jean giydim.
Tamam hazirdim. Kuzeyin yanina gidip yanına oturdum ve başimi omzuna yoydum. Ve aklimı tirmalayan o soruyu sordum. "Neden beni kıskandın ? " o sessiz kalmayi tercih etti ama tabiki ben ısrar ettim " neden beni kıskandın ?" "Bunun nedenini bilmiyorum kuzen onun sana dokunması beni deli ediyor. " off bu benim aradıgım cevap değilki 😔...
Bunları düşünürken bi an aklima eylüle gitti. "Kuzey çobuk kalk hastaneye gidiyoruz "dedim. O anlamamaış bir bicimde alik alık yüzüme bakıyordu " lan yüru diyip cekiştirdim. Ha bu arada soyleyemedim babamin isleri baya düzeldi ve bana jeep aldi . Tabi ehliyetim olmadigi için kullanamiyordum. Ama arada kaçamak yapmiyorum değil .
Hemen jeepime atlayım hastanenin yolunu tuttuk .
Geldigimizde kuzey benim elimi tutmustu . Nedenini sorcaktimki batuyu karşımızda buldum. Batu bir elime birde bana bakıyordu. Birden " ne bu daracik giymissin birde ustundeki göbeğini açik bırakıyor git çabuk değiştir üstünü veye su sevgilinin hirkasini giy " demisti . Kuzeye baktim oda üstümü süzüyordu ve oda ayni tepkiyi verip ustume hirkayi gecirmisti. Off ne bu erkeklerden çektiğim... kuzey bir andan " batu teşekkürler sevgilimi uyardığın için ama bu sana düşmez "demisti ay ama biktim su sevgili muhabbetinden.
Onları arkada bırakirken bende eylül un yanina gitmiştim . Normal odaya geçmisti . Yaa ne güzel uyuyor . Tam bir melek mubarek. Bu nasıl batunun kardesi ola bilir batu şeyten😈 bu kiz melek 😇... ve bende onu izlerken uyuya kalmiştim cifli koltugun birinde.... ve guzel bir ruyaya dalmistimm.... 😪😴
Sonnnnnn begendinizmi begendiyseniz vote leyin lütfennnn hepiniz öpuldünüzzz. 😍😍😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Genç KurguSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.