《7》

55 4 0
                                    

Sabah alarmı  sesiyle kalktım . Telefonumu elime alip bildirimlere baktim . Ve batunun benim isteğimi kabul ettigini gördüm ve banada istek atmisti. Biraz batunu fotograflarina baktim . Genellikle eski bir depoda cekilmis fotolar vardi bir fotografta birsey dikkatimi cekti. Batu bir deponu icinde eski bir sandalyede oturuyordu . Dikkatimi ceken o degil arkada yüzu dagilmis adamdi . Ve batu acaba neden onla ilgilenmiyordu ?

Bu düsuncelere dalip saatin kac oldugunu fark etmemistim. Okula baya az kalmisti.

  Hemen rutin islerimi halledip sacimi salas örüp okul formami giymistim. Okula gitmek icin ayakkabilarimi giyip evden ciktim.

Kapıda Batu nun beni bekledigini gördüm. Beni gordügunde "günaydın, sulu göz " demisti bende ayni biçimde  "merhaba, yesil" dedim  ikimizde gülmüştük  . Sonra "bir mahsuru yoksa benimle  okula gelir misin ? " demisti . Kabul etmek istiyordum ama o kizin dedikleri . Aklimdan cikmiyordu . Üzgün bir biçimde "malesef Batu gelemem"demistim . Bu neni ne kadarda üzse . O kız  offf. Neyse arkamda onu birakip gittim. O anlamamis bir bicimde bakiyordur eminim.

Sonra arkadan seslenmesini duydum aldiris etmeden sinifa gittim. Ve sırama  oturdum . O sırada  yanıma ipek gelmisti ve " günaydın kankalarinn en guzeli  de sen neden bu kadar üzgünsün  güzelim " demisti. "Tenefuste anlatirim knk "dedim.

O sırada  Batunun geldigini gördüm. 
Ve ipek ye "kanak batu geliyor istersen yerine geç " demiştim . Gülümseyerek oda "Tamam " diyip . Bir on sıraya  gecmisti.

Batu yanima gelip oturdugunda hiç birşey  demedim. Ve hoca sınıfa  geliyordu. Gördüğüm üzeri ders ingilizceydi . Hic bir sey anlamiyordum bu dersten . Off hoca derse basladiginda kafami sıraya  koyup uyumuştum ...

Kalktığımda batu yanimda değildi kimse yoktu sinifta bende aldiris etmeden kantine indim.

İpek bir kizla konuşuyordu  onun masasina gecip oturdum . O bana butun olanlari sorduğunda herseyi anlattim. Oda o kızı  tanımıyordu ... Acaba bu kiz kimdi ? Neden bana oyle birsey demisti?

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin