《15》NEDEN CANIMI YAKIYOR

45 3 0
                                    

Arkadaslar uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi inşallah beğenirsiniz.....

Beni güzel uykumdan uyandıran batunun sesiydi. Yine ne oldu bu çocuğun derdi ne . Gozlerimi araladığımda benimle konusan batuyu gördüm. Hiç çaktırmadan gozlerimi kapattım ve onu dinledim.
"Sen neden böyle saf ve temiz kalpli bir kizsi . Ben senin yanında neden huzur buluyorum. Acaba beni duysan bana ne gibi bir tepki verirsin çok merak ediyorum. Bunları neden yüzüne söyleyemiyorum bu neden bu kadar canımı yakıyor. Off be güzelliğe bak . "

Acaba bunları söyleyen batumuydu yok canım bu sözleri ben güzel ruyamda görüyorum. Şimdi gozlerimi açıcam ve batu karşımda olmayacak.
Hadi lütfen o karşımda olmasın
1.... 2.... 3....
Oha karşımda bana alık alık bakan bir adet batu duruyor. Yoksa bunlar rüya deyilmiydi. Emin olmam lazım birdaha gozlerimi açıp kapatacağım
1.... 2.... 3....
Ve yine orda oha bu çocuk sanırım beni SEVIYOR. Beni Bu düşüncelerden ayiran batunun sesiydi.
" s-sen b-beni duydunmu"
Neden kekeledi bu şimdi. Yoksaaaaaa utandimi bu hahahah . En iyisi hiç bozuntuya vermemek. "Yooooo ne dedinki ? " dedim acaba ne tepki vercek. Derin bir nefes alıp nefes verdi ve " yo birşey demedim sadece sesli düşündüm. Anladin sen" diyip göz kırptı.
Ne kast etti şimdi . Ay bu çocuğu anlamıyorum.
Hemen oturduğum yerden kalkıp Eylüle baktım mışıl mışıl uyuyordu. Bende bundan istifade kalkıp evin yolunu tuttum. Bu arada kuzey nerde? Neyse ya ararım.....
Eve vardigimda kapıyı açtım ve duyduğum şeyle şoka girdim.....

Evet arkadaşlar bu bölümünde sonuna geldik. İnşallah beğenmissinizdir. Hepiniz öpüldünüz .... 😙😙😙😙😙

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin