《8》DEPO

62 3 0
                                    

Batu Koran dan :

Sabah kalktım ve ılık bir duş alıp siyah pantolun ve siyah bir penye giydim.

Bugün okul yoktu ve depoda işlerim Vardı . Aşağı indiğimde her zamanki gibi tek bir kahvalti yapıyordum .

Kahvalti bittiğinde arabama atlayıp depoya sürdüm. Bugün elifi rahat birakmami soyleyen çocuk la görüşücektim. Asil niyetink anlamak için .

Geldigimde çocuğu sandalyeye başlamışlardı . Ve güzel benzetmiştir helal olsun.

Çocuğu baktigimda baygindi. Adamlarim emir verip uyandirmalarini söyledim . Ve adamin basindan aşağı buz gibi su dökmüşlerdi .

Çocuk uyandiginda bana cok pis bir şekilde bakiyordu . Aldırış etmedim ve emir vererek "Elifi nerden taniyorsun ? Konuş!!!" Diye bağırdım .

Ve adamlarim cocugun ağzindaki bamdi cikarmislardi ve konusmaya baslamisti.

"Merhaba yeşil " dediğinde cok sinirlendim bana birtek elif yesil diye bilirdi birtek onun agzina yakisiyordu o kelime .

Cok sinirlendiğim için çocuk bir yumruk attim . Çocuk sarsılmıştı ve konusmaya devam etti. " Elifi cok seviyorsun değil mi? Çok güzel bir kız her erkeğin hayal ettiği gibi bende senin gibi onu ilk gördüğümde ona tutuşmuştum . Ondan dolayi az peşinden koşmadım . Sanirim biraz rahatsizda ettim" dediginde çok ama çok sinirlendim ve ardi ardina ona tokat attim .

Adam artik kan kusuyordu ve bu beni cok mutlu ediyordu. "Evet elif çok guzel bir kiz ama senin gibi çirkinlerin ağzından adi çıkınca hiçte hos olmuyor !" Dedim ve tekrar sorumu sordum."Elifi nerden taniyorsun!? "! Çocuk " Onu ilk bir avm de görmüştüm. Çok güzel bir kızla oturuyordu . Sonra ona cok dikkatlice bakiyordum. Bunu fark etmiş olacakki . Ne balıyorsu dermiş gibi bir bakis atmıştı bende ona 'çok guzelsin' demiştim . Ve sinirlenip kalkip gitmişti . Onu takip ettim evini adresini öğrendim her aksam gidip penceresinden izlerim . Onu senin yaninda mutlu gördüğümde çok sinirlendim ama ilk dafa bu kadar güzel gülüyordu ve onu kötü hissettirmek istemedim bundan dolayi yaniniza gelmedim o gittikten sonra yanina geldim"

bunlari anlatyigimde deliye döndüm ve ardi ardina yumruk atip tekmelemeye basladim ve adamlarima öldürün isareti yapip depodan ayrildim...

Elifi evinin önüne geldigimde bir çocukla konusuyordu acaba o kimdi ?....

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin