《19》SENİ SEVİYORUM

23 2 0
                                    

Zilin çalmasıyla yerimden kalktım ve kapıya seke seke gittim ,açtığım ve gördüğüm şeyle donup kaldım ..... ...
 
   İpekk onun burda ne işi var. Hemen onlara dönüp ipekin boynuna atladım ve  "yaaa çok özlemişim kanka " dedim. "Bende sulu göz " . Ya yine aynısı oldu ve ağlamaya başladım.
 
İpekten ayrılıp hemen koltuğa attım kendimi. Ağlamaya başlamıştım . İpek gelip " Elif bilmeden kalbinimi kırdım yoksa" evet kalbim kırıldı çünkü birtek onu bana batu söyleye bilir. Yine onu hatırlattın. Diyemezdim bundan dolayı arkadaşımın kalbini kıramam " h hayır ayağım acıdı sadece üzülme senlik birşey değil " dediye bildim sadece. Kuzet yanıma oturdu ve bana sarıldı. Onda nedense kendimi güvenli hissediyordum.
🕦🕦🕦🕦
Saat geçmişti bizde korku filmi izliyorduk. Ki kapı çaldı. Bu saatte kim bu. Kuzey kapıyı açmak için kalktı. Bizde arkasından onu izliyorduk. Kuzey kapıyı açtığında gördüğüm şeyle dona kaldım.

  BATUU ona ne olmuş her yeri yara bere içinde hemen İpekle beraber ayağı kalktık ve batunun yanına gittik. Batu beni görünce hemen boynuma atladı. Ve sıkıca sarıldı. Ben bu hareketi karşısında hiç birşey yapamadım. Sadece onun sarılmasına izin verdim. Bunu neden yaptım bilmiyorum.

  Kuzey hemen batunun bu hareketi karşısında onu benden çekti. Ben ise hala olayın şaşgınlığındayken kuzeyin batuya indirdiği bir yumruk daha beni şok etmişti. Batu ise ona hiç bir tepki vermiyordu. Sadece 2 keline söyledi. "SENİ SEVİYORUM " ne ne ne bana beni sevdiğinimi söylemişti . Daha garibi beni seviyordu . Kuzey ve İpekte aynı benim gibi şoltaydılar. Kuzey solona geçip koltuğa oturdu ve ellerini şaçlarına geçirdi. Ben ise batunun karşısında hala dikiliyordum .
Batu Karandan

En sonunda söyledim onu sevdiğimi söledim.  Sadece iki kelime 'seni seviyorum ' o ise bana hiç birşey söylemedi. Acaba bana karşı oda birşey hissediyormu acaba oda beni seviyormu.
Kuzey hemen yanıma koşarak gelip yumruk attı. Ama ben hiç birşe söylemedim. Ona karşılık vermedim. Haklıydı onun sevgilisini seviyordum. Ona sadece "Haklısın" diye bildim. O ise bana iğrenir bir şekilde bakıp. "Evet haklıyım sen benim olanı seviyorsun" . Evet onun olanı seviyordum. Ama oda benim kardeşimi seviyordu. Ama ben bu konuyu açmayacağım. Elif " Yeter artık susun " diye bağırdı. Ay sesini ne kadar da özlemişim sulu gözlümün. "Bana sus deme elif " dedi kuzey. "Ona bağırmaaa!" Dedim sinirli bir biçimde. Elif "tamam kesin batu gel de şu yaralarını temizleyelim, kuzey sende herşeyi anlatacaksın " dedi neyi anlatacak. Elif elimi tutup beni solana getirdi. Ve elinde ilk yardım malzemeleriyle geldi. Ve temizlemeye başladı. Ondan asla gözlerimi ayırmadım kuzey gelene kadar. "İpek pansumanı sen yaparmısın lütfen" dedi ve elifin yerine geçti ve yapmaya başkadı.

Bittiğinde kalkı ve elifin yanına oturdu ve kuzey başladı." Şimdi Batu defilen sahıs, seni hiç sevmiyorum bunu sende biliyorsun bundan dolayı elifi senden uzak tutmaya çalışıyorum ama her ne kadarda çalıssam sen buna her seferinde mani oluyorsun. Bundan elifle seni gördüğümde sinirleniyorum bu yüzden onla sevgili olduğumu söyledim. Aslında Elif benim kuzenim. Senin ondan uzak durman için dedim. " dedi. Yani onlar sevgili deyillermiydi. Sadece ondan uzak durmam içinmi demişti. Kendime mani olamadan sırıttım. Ve elife tekrar baktım ve kuzeye baktım yumruğunu sıkıyordu kuzey elif ise sadece gözlerimin içine bakıyordu.
  
Birazdaha bu konu hakkında sorular sordum sonra. Ayağa kalktım " ben artık gidiyim sulu göz , İpek sesi bırakma mı istermisin? " dedim ve o ise onaylar biçimde baktı ve kapıya ilerledik Elife sarılıp kulağına "sesi seviyorum sulu göz"  dedim ve ayrıldım o ise hala bana bakıp el salladı ve kuzey onu koltuğunun altına aldı. Ve kapıyı kapattı. Bizde arabaya ilerledik baya yorucu bir gündü.

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin