Evettt yeni bölüm geldiiiii. Dediğim gibi her her hafta yeni bölüm gelecek. Sizi seviyorum canlarımmmmmmmmm.....
Biz boyle sarilirken kapsonlu siyah ceketli biri camdan bize bakiyordu. Kimdi bu?
Bir anda kuzeyden ayrılım. Acaba kimdi bu. Bundan kuzeye bahsetsemmi ? Bahsetmesemmi kafan biraz kariştı doğrusu . Ama bence bahsetmem gerekiyor. Kuzey kahvesini içerken bir yandanda bana bakiyordu. Kuzenim olmasa beni sevdiğini sanıcam. Cidden bana neden böyle bakıyor bu çocuk. Hemen konuya giriyim.
"Kuzen senle sarılırken birsey farkettim." Dedim. Oda bana merakla baktı. Ve " ne farkettin canım " dedi. "Kuzen camdan bize bakan siyah kapsonlu biri vardı " dedim ürkekçe. Ve bunu dememle kuzeyin gozleri fal taşi gibi açildi ve cama bakmaya başladı. Gördüğü şeyle hemen yerinden fırladı ve bize bakan kisinin yanina kosmaya basladi. Bende hemen arkasindan koşuyordum. Ki yere düşene kadar. Aman allahım bir bu eksikti. Ayağım çok ağrıyor. "Kuzey... ahhh" dememle kuzey kosmayi birakip yanima geldi. "Elif iyimisin birtanem?"" Offf canim cok yaniyor kuzenn" dedim . Arkaya baktiğimda o çocuk arabanin arkasindan bize bakiyordu. Ne derdi var bu çocuğun bizle." Ahhhh canim cok yaniyor" . Kuzey hemen beni kucağına aldı.ve yurumeye başladi arkaya baktigimda o çocuk yumruğunu sıkıyordu. Bu çocuk kim abi yaaaa. ?
Arabaya geldiğimizde beni arka kotuğa yatırip kapiyi kapatti ve on koltuğa gecti ve arabayı sürmeye başladı.
Hastaneye geldiğinizde beni hemen kucagina alip acile götürdü. Beni tedavi ettiklerinde. Ayağımın burkuldugunu ve bir hafta ayağımın ustune basmamam gerektiğini soylediler. Offf ben simdi ne yapicam."hiç birsey yapmiycaksin kuzen bir hafta bendesin sana ben bakicam" bu çocuk zihin mi okuyo. "Sen benim aklimimi okuyorsun" " olmayan birseyi nasil okuya bilirimki sadece tahmin ettim" "aaaaa yok artik 2 kere okul birincisi olmus birine böyle birşey dedirmi ay çok kirildim ama " " şaka yaptim be kuzen hemen darılma hadi geldik in aşağı " araba durduğunda arabadan indim. Bizim eve gelmiştik. Ben evin kapisina seke seke giderken birden havalanmam bir oldu. Ve kuzeyin olduğunu gördüm zile basip iceri girdik. Annem bana merakli gözlerle bakarken ben hemen konuya giriş yaptim " Annecim merak etme önemli birsey yok sadece bileğimi burktum. " dedim annem bir oh çekti ve salona dondu bende kuzeye "kuzen beni odama cikartirmisin birkaç parca kiyafet aliyim yanima" dedim. Başini sallayip beni odama cikardi. Ve odamdaki koltukta oturmaya başladi bende bu arada kirmizi bovulumu cikartip icine kiyafet koymaya basladim
💥2 tane siyah tayt
💥1 çift beyaz superstar
💥 2 adet pantolon
💥5 tişört
💥 saç duzleştiricisi
💥toka
💥 3 tane elbise
💥tarak
💥hırka
💥 makyaj malzemesiSanırım bu kadar yeterli olur diyip birkac parca birseydaha koyup valizi kapattım. Ve hemen duşa girdim.
🛁🛁🛁🛁🛁🛁🛁🛁
Çıktığımda kuzey koltukta uyuya kalmıştı bende hemen üstümeGiyip çiktim. Kuzey hala uyuyordu ya bu çocuk bu kadar yakışıklı ama neden bir sevgilisi yok ben anlamiyorum. Neyse" hadi uyan artık kuzem" dedim ve yanağina ufat bir buse kondurdum. İki mirin kirin etti ama uyanmisti bende hemen odadan seke seke ciktim. Oda arkamdan geliyordu. Aaa ama daha annemler benim kuzeyde kalacağımı." Merak etme ben annenlerden izin aldim" dediğinde ben artik emindim bu çocuk akil okuyor.... evden annemlerle vedalaşip ciktik. Benim arabamla gidicektik çünkü kuzeyin arabasi kendi evindeydi. Arabaya doğru giderken adabanın caminda sileceye sıkıştırılmış bir not vardı. Notu almamla ürpermem bir oldu...
Evetttt bu bölümünde sonuna geldik . Insallah beyenmissinizdir sizi cok seviyorum hepiniz öpüldünüz görüşürüz.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Ficção AdolescenteSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.