《20》PİKNİK

27 2 0
                                    

Birazdaha bu konu hakkında sorular sordum sonra. Ayağa kalktım " ben artık gidiyim sulu göz , İpek seni bırakma mı istermisin? " dedim ve o ise onaylar biçimde baktı ve kapıya ilerledik Elife sarılıp kulağına "sesi seviyorum sulu göz"  dedim ve ayrıldım o ise hala bana bakıp el salladı ve kuzey onu koltuğunun altına aldı. Ve kapıyı kapattı. Bizde arabaya ilerledik baya yorucu bir gündü.

Elif Akan'dan :
 
Evet yine aynısını söyledi bana 'Seni Seviyorum sulu göz ' dedi. Yine bana bunları söylediğinde kalbim yarinden çıkacaktı. Yine herzamanki gibi kalbim onun için deli gibi atacaktı. Ve bu onun suçuydu. Batu Karan'nın. Daha onu sevdiğimi tam olarak bilmiyorum. Yada bunu öğrenmek istemiyorum. Bu gerçeyi kabullenemiyorum. Acaba onu gerçektende seviyormuyum ?
  
Uyandığımda mutfaktan misgibi kokular geliyordu. Yataktan doğruldum. Ayağım her geçen gün iyiğe gidiyordu artık tek başıma yürüye biliyordum. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Odamdaki masanın yanına gidip rimel ve karpuzlu dudak nemlendiricisini sürdüm. Üstümede Adidas eşofmanlarımı giyip mutfağa indim.

  Tezgâhın ucunda kuzeyi görünce azda olsa şaşırdım denilemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
Tezgâhın ucunda kuzeyi görünce azda olsa şaşırdım denilemez. Çünkü efsane  yemek yapar.
"Şefim bugünkü kahvaltı menümüzde ne var ?" Dedim. Oda bana bakarak " ooo günaydın prenses ana yemek olan sosisli omlet ve patates kızatması var " dedi . En sevdiğin iki yemek bu çocuk beni çok iyi tanıyor. " ennnn çok sevdiklerim "diyip boynuna atladım. "Ayağın nasıl oldu bakalım kuzen" dedi. Bende " her geçen gün iyiğe gidiyor kuzen " dedim.
 
Beraber kahvaltı masasını açtık. Ve yemeye başladık . Ben sabırsız biçimde " kuzen bugün birşeyler yapalım olurmu?" Dedim. Oda bana bakarak " mesela" dedi. Hmm acaba nereye gide biliriz. "AVM olmaz ya , lunapark bu ayakla hiç gitmez, buldummm piknik yapalım" dedim. Oda "olur kim kim gidelim" dedi. Bende " Eylül Batu ipek " dedim. "Olur bende yakın arkadaşımı  çağıra bilirmiyim?" Dedi acaba kim? " olur kim peki tanıyormuyum? " diye sordum. Oda " benim arkadaşımın ve kardeşi, kardeşi senle yaşıt.  annesi ve babası Türk ama işten dolayı Güney korede yaşıyorlar.    " Dedi.  " koremi sen nerden tanıyorsun?" dedim. " yurt dışına çıkmıştım orda karşılaştık otelde oda kalmamıştı bizde aynı odada kaldık ve arkadaş olduk. Sonra onlar türkiyeye gelceklerini söylediler . " bu konu üstünde konuştuk bir yandanda  kahvaltımız  devam ettim . Kahvaltı bittiğinde elime telefonumu aldım. Whatsapp'ba girdim. Hemen bir gurup açtım. Guruba yazdım

Ben: Selam gençler nasılsınız size çok güzel bir haberim varrrrr...🤗

Batu: Selam

Batu: Neymiş o güzel haberr. 😇

İpek: slm

İpek: Güzel haber ney çatlatma bizi.

Kuzen: Pikniğe gidiyoruz hazır olun bizim evin önünde buluşucaz benim iki arkadaşımda geliyor sorun olurmu ?

Eylül: olleyyy

İpek: olleyy sorun olmaz kızmı erkekmi arkadaşların?

Kuzen: İlkokul arkadaşlarım erkekler 😊

Batu: O zaman sorun olur.

Ben: Ndn?

Batu: Asılırlar falan hiç uğraşamam onlarla. 😒

Kuzen : Asılmazlar hadi 14:00 da evin önünde olun.

Batu: ok. Ama kızlar elbise veya etek giymeyin tamam mı ?

Eylül: off abi tamam

İpek: Tamam

Ben:Tamam

Guruptan çıkıp dolabımın önüne geçtim. Hmmm acab ne giysem. Pencereyi açtım hava çok sıcak. O zaman siyah bir şort ve üstüne göbeğimi açıkta bırakçak beyaz bir tişört giydim. Saçlarımı saldım siyah cap takıp karpuzlu dudak nemlendiricimi sürdüm. Kuzeyde aynı benim gibi siyah bir pantolon beyaz tişört ve siyah cap takmış. "Ooo kuzen bune güzellik" dedi. Vende ona göz devirip " herzamanki halim kuzen" dedim.  Oda güldü .
 
Arabaya indik eşyaları koyduk. İpek arabasıyla geldi yanımıza. Bu kız liseye gidiyor ama araba süre biliyor nasıl oluyorsa. Arabadan indiğinde onu inceledim. Pembe bir şort ve üstüne gri bir tişört giymiş. Ve bayaz bir cap takmış. " Selam millet " diye yanımıza geldi. Bizde "selam" dedik.

   Arkadan siyah audi geldi. Arabadan batu ve Eylül indi. Kuzeye baktığımda gerildiğini hissettim. Eylül ve batu yanımıza geldiğinde batu beyaz kot ve siyah tişört giymişti. Eylül ise beyaz bir kot şort üztüne ise siyah bir kısa tişört giymişti. "Selam" dedim. İkiside aynı anda "Selam" dediler. Birtek kuzeyin arkadaşları kalmıştı.

Sokağın naşından gelen bayaz bir jeep dikkatimi çekti. Camlarında siyah bir film vardı. Benim arabanın beyaz rengiydi. Bizim arabaların yanına park etti.  Sanırım bunlar kuzeyin arkadaşlarıydı. Arabadan indiklerinde ikisinide inceledim. İkiside baştan aşa siyah giymişlerdi sadece ufak olanda beyaz cap vardı. Bizim yanımıza geldiklerinde. Herkezle tokalaştılar. Benim önümde durduğunda batu kasılmıştı. Ufak olan bana elini uzattı ve "  emir ben" dedi. Elini tutup "bende Elif "dedim. Elimi sıkıp "memnun oldum"  dedi "bende " diyip karşılık verdim. Büyük olanda gelip " Mustafa " dedi "Elif " dedim. "Memnun oldum" "bende" . Arabalara binip piknik alanının yolunu tuttuk ...

Evett bu bölümünde  sonuna geldik.
Hepiniz öpüldünüz.....
Votelemeyi unutmayın.... 😘😘😘😘

 

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin