Merhaba canlarim bu bölüm biraz gecikti çok özür dilerim. Ama yazlikta internet yok ve bundan dolayi yeni bölümü yayinlayamadim..
Ama artik bir deyisiklik yapik her hafta bir bölüm yayınlayacağım lütfen okuyun.
Bu arada yeni bir yarisma baslatiyorum baslayi ve bitis saatlerinizi yarumlara yazarsaniz. En hizli okuyan kisini adini hikayede kullanicam. Simdi hadi iyi okumalar hepibiz öpüldünüz......
💥BASLAYIŞ SAATİNİZ
Duydugum seyle şok olmustum. Birden bire bir çöküş yasamistım.sanki biri beni ucurumdan atmis gibi sarsıldım. Hani hayatini o bitis anindaki dıt.. dıt.. dıt.. sesi vardirya onun gibi durdu sanki kalbim. Ne demekti şimdi bu. Nasil yaparlar bunu benim canimdan bir parca olan kardesime ve bana. Nasıl annemler ayrilmayı düşünürler.
Onları duyduğumu anladiklarinda ikisininde ağzindan "kızım" sesi yükselmişti. Nasil yani bosanmalari bu kadarmı kolaydi. Bir aileyi bozmalari bu kadarmi kolaydi. Arkada biraktiklari çocuklarının yıkılışlarini izlemek bu kadar basit miydi. Bu kadar basit olamazdı. Bu kar basil asla olamazdi...
Onlar tam bana açiklama yapacakları sirada arkami dönüp hemen odama gittim. Yerde diran sirt cantami alip. Isime yariycak birkac malzeme bir kac kiyafet vb. Benzeri seyler koyup elime arabamin anahtarini , bizim ananemlerden kalma eski evin anahtarini ve montumu alip ciktim. Ve arabaya atlayip evden ciktim.Ne yapicaktim şimdi ne olacaktı annem ve babam bosanicaklarmiydi. Iki guzel kizini birakip arkalarina bakmadan gidiceklermiydi . Bu olamazdi ufacik bir kizin piskolojisi söz konusuydu bunu bize yapamazlardi. Bunu haketmiyorduk.
Hemen elime telefonumu kuzey yi aradim. Caldi.... caldi.... caldi... caldi.... 4. Calista asti "ELİF " "alo kuzey" sesim ağlamaklı çıkmıştı sesinde endişe vardi çok belliydi " elif birseymi oldu guzelim " ve birden arabayi sağ cekip aglamaya basladim .. "kuzey ben cok kotuyum lutfen beni all yada ben seni aliyim nerdesin " dedim. "Canim ben bizim mesur kafedeyim. " dediginde arabayi oraya sürdüm "tamam geliyorum " diyip telefonu kapattim. Telefonu camdan firlatip atmak istiyordum ama kiyilmiyordu iste sonucta bu tas degil "IPHONE 7 PLUS tı" .Bu arada gelmiştim kafeye . Kuzey cam kenarinda bir koltukta oturuyordu . Beni gorunce hemen ayağa kalkti ve sarıldı. Bana oyle sarildiki iyiki bu kar iyi bir kuzenim var diye sevindim. Kuzey bu arada " birtanem ne oldu sana neden gozleri kan çağına döndü." Dedi bende herseyi özetle anlatım. "Kuzen düşüne biliyormusu o guzel hic ayrilmaz dedirten ciftler ayriliyor" dedim aglamakli sesimle. .kuzey " vay be kuzen üzüldüm simdi "dedi. "Sen bide bana son kuzey cokus yaşadım nasil kiya bilirler iki canlarindan parca olan o iki çocuğa beni gec yamura nasil kiya bilirler . O çocuğun hic piskolejini düşünmüyorlarmi" dedim. Offf be anne baba ne yaptiniz ya .... hemen kuzey yanima gelip koltuğa oturup bana sarılmıştı. Canim ya nasil seviyor beniii. Bende onu seviyorum. Ona kulağına fısildayarak " SENİ ÇOK SEVİYORUM KUZEY"demistim o da ayni benim gibi " biliyorum kuzen ama sende şunu iyi bil 'BENDE SENI SEVİYORUM '. Biz boyle sarilirken kapsonlu siyah ceketli biri camdan bize bakiyordu. Kimdi bu?
*********
Selam canlarim bu bölümünde sonuna geldik lütfen yorum yapin . Bu arada yazim hatalarim ola bilir özür dilerimmm. Bay bir sonraki bölüm haftaya hepiniz öpüldünüz.....EN HIZLI OKUYAN = ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Teen FictionSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.