《11》Kaza

42 3 0
                                    

Yolda gördüğüm seyle şok geçirdim. Eski okulumdaki arkadaşım eylül . Yerde kanlar içinde yatıyordu . Kuzeye hemen durmasi için isaret yaptim. Durdugunda koşarak eylulun yanina gittim. Ve kafasini tutup dümdüz yaptım. Birdakka kuzey tıp okuyordu. Ama neden hala duruyor. Kuzeye bagrarak yanima gelmesini söyledim. "Kuzey sen tip okumuyormusum yardim et çobuk" dedim ve kuzey ilk yardim yapti. Ve bende o arada 112 aradim ve cagirdim. Eylül benim eski lisedeki arkadaşim. Orda kankam gibiydi oda benim gibi zengin ama özel lisaye gelmiyor hatta bayagi zengindi belki bizim liseye gelir. Çok guzel bir kizdi orta uzunlukta gri saclari vardi hafif yesile donmüs gozleri uzun boyu ve guzel bir fizigi vardi. Bu arada ambulans gelmisti ve bende ambulansa bindim kuzeyde arkadan geliyordu. Bu arada eylul ailesinden ayri uasiyordu bende bundan dolayi onla beraber kalicaktim. Eylülü yogun bakima aldiklarinda kuzeye sarilip dinlendim bunlar neydi böyle...

EYLÜL KARAN

Doktor yoğun bakimdan çiktiktan sonta çok kan kaybi olduğunu soyledi ve bu beni çok üzmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doktor yoğun bakimdan çiktiktan sonta çok kan kaybi olduğunu soyledi ve bu beni çok üzmüştü . 1 haftaya iğlesecegini soyledi.

Batu karandan:
 
Gelen telefonla kalktığım yerden telefonu almak icin uzandim. Eylül arıyordu açtim "alo " "alo iyi gunler eylülün  yakinimisiniz "dediginde sok olmustum neden baskasi telefonunu açtiki "Evet abisiyim" "beyfendi  eylül hanim bir kaza gecirdi su na yoğun bakinda " dediginde basimdan kaynar sular döküldü  . Eylule birsey olmustu ve ben onun yaninda degildim. Hemen arabanin anahtarini alip yattığı hastaneye gittim. Ve biriyle karsilastik dogrusu ben görmüştüm.  Elif ve kuzey denilen çocuk sariliyordu . Neydi simdi bu. Elifin burda ne isi vardi . Beni gördüğünde "seni burda ne isin var. Beni takip ettirdigin adaminmi söyledi ". Dediğinde neyden bahsettigini anlamadi. Ne takibi ne adami." Asil seninburda ne isin var bu kuzey denilen adama neden sarilıyorsun." Dedim o anda kuzey ayagi kalkmisti bana dogru yürürken elif elini tuttu. Ve gerek yok anlaminda basini salladi ve bana döndü. "1. Sarılırim sanane 2. Senin burda ne isin var 3. Su ise benim en yakin arkadasim kaza yapti " dediginde arkadaşi eylülmu. O zaman daha iyi çünkü o bizim eve gidip gelicek ve ben onu daha sık görücegim. Bu cok iyi bir haberdi . Ama bundanda onemlisi kardesimdi . Bende on cevap verip "1.si sarilamassin çünkü izin vermem 2.si kardesim kaza yapti 3. sü ise senin arkadasin dedigin benim kardesim oluyor dedim " o gozlerini acmis bir sekilde bana bakiyordu. Çok ozlemisim ya o guzel yüzunu demek geldi içimden ama soyleyemedim ....
Doktor geldiğinde durumunu sorduk hayati bir tehlikesi yokmus birtek kafasi da ve omzunda morariklar varmis ve bu beni rahatlatmisti..
Elif Akandan :

ben kuzeyi  girlesini istemistim ama seni bun lavukla yalniz birakmak istemem demisti bende kabul ettim bari biri bana arkadas olurdu  🤗
Kuzey ise bize cok pis bakiyordu bende inadina kuzeyin yanina oturup ona sarilarak uyudum... gerisini allah bilir ......

Arkadaslar hikayemi begendiysenin lütfen vote lerin hepiniz öpuldünüz 😚😚😚

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin