Okul bitmisti bende cantami alip siniftan cikacaktimki bir kiz yolumu kesene denk .
Bana "merhaba ,elif "dedi bende ayni sekilde "merhaba " dedim. Bana elini uzatip "ben ipek " dedi bende ayni sekilde" bende elif biliyorsun zaten" dedim . "Evet "dedi.
Onu biraz inceledim uzu siyah saclari, kahve rengi gozleri ve uzun bir boyu vardi .
Kız yani ipek birden "sey kanka olalim mi ?" demisti " bende " neden olmasin" dedim.
Ve artik bir kankam vardi. Elsallayip yanindan uzaklasyim ama arkamdan seslenim "elif knk numarani versene" demisti bende " yaz diyip 05********* dur sende bana ver" dedim oda " 05********"" tmm bb kanka "dedim ve ondan ayrildim.
okuldan çıkarken gözüme bir şey carpti. Batu bir kizla konusuyordu kizi biraz inceledim. Uzun siyah saclari biraz kisa boyu yeşil gozleri ve guzel bir fizigi vardi.
Beni bu düşüncelerden ayıran kizin batunun elini tutmasıydı . O an sok olmustum. Ama batu ona karşılık vermedi elini cekip kızı ittirdi. Ve arkasina bakmadan gitti.Kız beni farkedince hemen yanima gelip . "Meraba elif fazla uzatmigcam canim. 1.si batudan uzak dur 2.si onun aklindan çik 3.su ise senin yuzünden sevgilimi kaybede bilirim bu kadar canım ayağını denk al ! .
"Dediginde küçük çaplı bir sok gecirdim. Ama bozuntuya vermeden arkamı donup gittim...
Bu kızın söylediklerini düşünürken çoktan eve varmıştım . Eve gidince hemen soğuk bir dus alip yatağıma uzandım . Aklım birşey geldi ve telefonumu hemen elime aldım .
Instagram a girip Batu Karan adli hesaba girdim hesabi gizliydi . İstek atıp . Telefonu komidine koydum ve kendimi derin bir uykuya bıraktim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Teen FictionSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.