Evettttyeni bölüm geldi inşallah beğenirsiniz sizi çok seviyorum......
Evden annemlerle vedalaşip ciktik. Benim arabamla gidicektik çünkü kuzeyin arabasi kendi evindeydi. Arabaya doğru giderken adabanın caminda sileceye sıkıştırılmış bir not vardı. Notu almamla ürpermem bir oldu...
Notta "PEŞİNDEYİM GÜZELLİK" yazıyordu. Kuzey halimi anlamış olacakki yanima gelip notu okudu. Ve bana " Kuzen bu notu kim bırakmış ola bilir bir pilotienik ağşığınmı var ne bu boyle biri bizi takip eder onun yüzünden gun vafolur , biri bizi izler onu kovalarken bileğin burkulur varsa haberim olsunki önlem alıyım."
Evet kuzey haklıydı biri benim peşimdeydi acaba kim ? Bu sorunun cevabini bulmam gerek...
Bende " Bilmiyorum kuzen ama bu benimde hoşuma gitmiyor bir önlem almalıyız "
Evet artik bir onlem alınması gerekiyor böyle olmığcak.
Arabaya binip uzaklaştık ben sadece yol buyunca hayranı oldugum gurubun sarkısını dinledim.(BTS- I NEED YOU ) . Bu arada canim sıkıldı ve BTS nin fotoğraflarına bakma başladım.Eve vardığımızda hemen valizleri almak için arabadan inmistimki. Havalanmam bir oldu baktığımda basimin tatalı belasi canim kuzenim kuzey vardi . Beni salona taşıdığından koltuğa yatırıp elime kumandayi verdi. Ve valizleri taşıdı.
🛍👝👜
Isi bittiginde yanima geldi ve oturdu ona sormam gereken Bazi konular var."Kuzenn?" Dedim sorar bir biçimde. Oda bana bakti ve " Efendim sulu göz "
neyyy bana sulu gözmü dedi hayir hayir batu batu acaba suan ne yapıyor onu gormeyeli baya olmustu. Acaba beni aradimi ? Özledimi?....
"Kuzen neden senin hiç sevgilin yok?" Dedim. O ilk önce sessiz kalmayi düşündü ama cevap verdi. " Elif ben birini seviyorum ama bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum...."
Ne ha benim çapkın birinemi aşık aldu . Vufff bu gerçek mi? Dediyi şeyle yüzümde bir tebessüm oluşmuştu ya kıyamam aşık olmuşşş. "Kuzen çok sevindim kim o şanslı kız " dedim. O ise sadece sustu. "KUZEYYYY sana bir soru sordum kim o şanslı kız" durdu ve " EYLÜL " neeee eylulmu bu Batunun kardeşi eylulmu hayır bu bir felaket ikiside birbirinden hic haz etmemeleri batu ile olan kötü diyologlari off is kızıştı desene ama ya yerim nasil kızardı. "Hani şu Batunun kardesi olan eylülmü ?" O başını yukari aşağı yapıp beni onayladı. O ozaman bunlarin arasini yapmak lazım ama yakisirlar birbirlerine nede olsa . " Kuzey benim birşey dememi beklerken telefonuma bir mesaj geldi.
Neyyyyyyyyyy YEŞİL den gelmis olamaz. Batu bana mesaj atmış. Ne yazmış hemen bakıcakken . Kuzey elimden telofonu çekti ve mesaja girdi " heyyy ne yapıyorsun ver telefonumu, kuzey ver telefonumu" kuzey bana sinirli bir şekilde bakarken bende "kuzey telefonumu verirmisin?" Diye sordum oda " Sen hala şu batu denen çocuklamı görüşüyorsun " dedi bağrarak ne yazdi acaba? Ben ise kekeleyerek " E-EVET " diyi verdim "aama en sonhastanede görüştük sonra onu görmedim." Diyebildim . Kuzey sinirle telefonu bana firlatti ve evden çıktı. Ben ise batunun bana ne yazdığına baktım. " KAPIYA ÇIK SENI BEKLIYORUM , SANA ANLATMAM GEREKEN BİRŞEY VAR " yazmıştı. Ne ola bilirdiki hen batuyu arıyacağımm.
Çaldı.... Çaldı..... Çaldı.... üçüncü çalıda açtı."Alo"....
"Alo. Elif senle konuşmam gereken birşey var."
"Ben şu an evde değilim batu"
"Nerdesin oraya geliyim"
"Okulda söylesen zaten şu an musahit değilim"
"Çok acil nerdesin soyle gelicem okulu bekleyemem"
"Ben kuzeylerdeyim 1 hafta kuzeyde kalıcam"
" sen o itin evinde ne yapıyorsun Elif?"
"Bu seni ilgilendirireceğini sanmıyorum batu "
" hemen geliyorum aşağı in!"
"Hayır inmiyorum. Zaten kuzey görüşmemizi istemiyor."
"O zaman o ite söyle kardesimden uzak dursun, aksi taktirde onu gebertirim"
"Hiç birşey yapamazsın o -o benim s-sevgilim"
Dememle ağlama bir oldu ne oldu bana neden ağlıyorum ki.
Telefondan Dıt... dıt....dıt sesleri geldiğinde anladımkı onu kaybettım.Kuzeyden
Batunun hale kuzenimle ilgilenmesi canimı yakıyordu. Göre biliyordum o benim kuzenime iyi gelmiyordu. Onu üzgün gormek benide üzüyordu. Ama bir gerçek varki kuzenime zarar veren kişinin kardeşi bana iyi geliyordu. Çok garip..
Arabamı bir kafenin önüne çektim. Arabadan inip kafeye girdim. Bir kahve söyleyip kahveyi beklemeye başladım. Kahve geldiğinde yan masada oturan kız dikkatimi çekti. Bu Elifin yakin arkadaşı olan İpek değilmi. Hen yanına gidip selam verdim. Oda beni görünce şaşırmıştı. "Selam ipek" oda aynı sekilde beni görünce "selam çapkın kuzey " diyip göz kırpmıştı." Otura bilirmiyim ? " dedigimde başını onaylar biçimde yapıp sandalyeyi göstermişti bende sandalyeyi cekip yanına oturmuştum.
Derin bir sohbete dalmıştık saatin kaç olduğunu anlamadım. Baktığımda 8 e geliyordu . Olamaz elif evde yalnız. Ipek'e dönüp " ben gitsem iyi olur . Elif beni merak etmiştir"dedim. O ise " elif sendemi onu çok özledim benide ona götür onu çok ama çok merak ettim." Dedi icten bir şekilde. Bende onaylarbir şekilde başımı salladım hesabı ödeyip arabaya gittik o oturunca bende oturdum. Ve arabayı sürmeye başladım.
Bence ipek'ğide götürmem elife iyi gelecekti sonuçta yakın arkadaşlar.ELİFTEN
Zilin çalmasıyla yerimden kalktım ve kapıya seke seke gittim ,açtığım ve gördüğüm şeyle donup kaldım .....
Bu bölümde bitti lütfen yorumlarinizi eksik etmeyin sizi çok seviyorum hepiniz öpüldünüz bu arada BTS yi sevenler kimler lütfen yorumlara yazin ve hangi şarkısı. Eklememi istediğiniz seyleleri bana mesaj atın... hepinizi seviyorummmmm. 🙂🙂🙂🙂.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Teen FictionSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.