Uyandığımda başimda şiddetli bir ağrı vardı neydi bu bukadar kötü. Gözlerimi açtigimda batu ve kuzey zombiymişim gibi bakiyordu. Ben tabiki her türk filmi klasiği "NE OLDU BANA ?" Dedim onlarda hep bir ağızdan "bayıldın" dediler "kiminlerin yuzunden acaba. " dedim alayla.
Kuzeye dikkatlice baktığımda. Aman allahim yüzü mosmordu. Aaaa tabi kim yapti batu ölüzü. "Kuzey ne oldu sana canını içi "dedim birazda kasten yapiyordum. Batuyu sinir etmek için ve amacımada ulaşmiştim. "Sorma bebeğim bu yanımdaki öküz şaptı" dedi. Batu gerçekten gerilmişti. Olayi yumuşatmak icin " ben iğlestiririm oralarinı " dedim. Ama bu daha cok gerilmeye sebep olmuştu. Batu " iyimissin "dediginde tebessum ederek başimi salladim. Aslinda biraz başim ağriyordu ama daha cok ortalik gerilmesin diye birsey demedim. Daha sonra kuzey saçlarimla oynamaya başlayinca batunun yumrugunu sıktığını gördum. Onu neden bu kadar rahatsiz ediyordu bu durum? Batu birden odadan çıktı. bende kuzeyin kulağını çekip "ne yapıyorsun kuzey neden sevgili olduğunuzu söyledin batuya ? Diye çıkıştım oda " o batu mudur nedir iste onun sana dokunmasina seni düşünmesine seni üzmesine dayanamıyorum be kuzen...
Offf niye bu iki arada kalmıştim. Neden batunun gitmesi benim canımı yakıyordu... Neden kuzey beni kıskanıyordu... off çok gerildim eve gidip duş almalıyim sonra buraya gelip eylül lün yaninda durmaliydim . Kuzeye " beni eve götürürmüsün " dedim oda basiyla onaylayip yanıma geldu ve elimi tuttu. Bunu neden yaptı hiç bir fikrim yok ama canı sanırim dayak istiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İzleri
Genç KurguSen karanlıktan korkan bir insanı, karanlığa sığınır yaptın.