《9》KUZEN

32 2 0
                                    

Elif Akandan:

Sabah uyandığımda saat 10.54 dü hemen kalkip banyoya gittim. Ilik bir dus alaip en sevdigim pembe çicekli sortum ve ustune göbeğimi biraz acik birakan beyaz ustunde dream bıg yazili tşörtü giydim.

Ve kahvaltiya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve kahvaltiya indim . Biraz yemek yiyip lelevizyon izlemek için koltuga uzandim . Sonra annem yanima geldi ve oturdu." Canim bugün biri gelicek senin çok sevdigin biri". Dediginde çok heyecanlandım. Acaba kimdi.

Kuzenlerim ola bilirdi . Cok sevdigim fransa daki kuzenim kuzey mi ki .

Bunları düşunurken kapi çaldı. Ve iste oydu kuzey gördüğüm gibi boynuna atladım ve "Kuzennnnn" n eyi uzatarak söylemiştim. "O büyümüssün" dediğinde .

Seni gebertiririm bakış attim omuz silkip "hadi gel " dedim . Onun elini tutup . "Anne misafirimiz varrr" dedim bağrarak . Annen "oyyy oğluşum gelmiş " diyip sarildi bende . "Kıskaniyorum ama "dedim.

Ve masaya oturduk annem bize birseyler çikartti . Yemeye basladik. Dedimki "e kuzen neyapıyorsun ?" Oda "Ne yapiyim kuzen okul " kuzey üniversite icin fransaya gitmisti. Üniversitesi bitince turkiyeye dönecekti.

Bu konusmaları bölen telefonumun sesiydi. Ekranda gördügum issim ile gözüm dolmustu. Kuzey " kuzen açsan, bir dakka sen neden ağlıyorsun  " dediginde birazdaha ağlamaya başladım  ve âçtim."alo" "elif o adam kim neden ona sarıldın" diye gurledi. "Özür dilerim bağırmak istemedim elif özür  dilerim lütfen  konuşalım lütfen " "Batu konuşcak birşey yok , senin bir sevgilin var ve ben sizin araniza giremem , hem o adam dedigin kuzey " dedim kuzey butun alıcılarını  açmış  bana bakıyordu  "Batu özür dilerim konuşacak birsey yok " diğip telefonu kapattim.

Batu neden böyle bağırmıştı  beni kiskanmismiydi. Bunlari bir kenara atip "kuzen dışarı  çıkalım mı ?" Diye sordum.

O ise "ilk önce su olan biteni anlat "dedi. Bende hepsini anlatmaya basladim.

" Batuyla ayni sınıftayız . Sınıfa  ilk defa gidiyordum. Birtane boş sıra vardı  bende gidip oraya oturdum. Oturdugum sıra  Batu'nun sırasıymış. Başka yer  yoktu ozur dilerim . Demiştim  oda önemli  değil  otura bilirsin demişti . Beraber oturmuştuk  . Çok  iyi arkadaş  olmuştuk  . Bir okul çıkışında  Batu'nun bir kizla konuştuğunu  gördüm  kız  onun elini tutmustu ama Batu o eli ittirip arkasina bakmadan gitmişti  . Kiz beni gördüğünde yanima geldi ve o beni Sevgilim onun aklinda çık senin yüzünden ayrıla  biliriz gibi cümleler  kurmuştu . Bende bundan dolayi Batu'dan uzak duruyorum" demiştim 

Hiç  nefes almadan söylemiştim  . Kuzey ise "vay be benim kuzenimin başından  neler geçmiş  öyle " demişti  . "Tmm kuzen hadi çıkalım  biraz gezelim" dediginde bende yukari cikip siyah sapka ve deri zimbali kisa butlarimi giyip cikmistim ve avm nin yolunu tutmustuk.

  Arabadayken telefonuma bir mesaj gelmişti gizli numaradan" takipteyim yanlış hareketinizi görürsem o yanindaki sağ kalmaz "yaziyordu neydi bu ...

Slm hikayeyi beyendinizmi biraz maceraya geçis yapalim kuzey multimedyada .....

Instagram : guneysude.nur

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin