~Ağlarım susturamassın beni~

15 1 0
                                    

Multi Batu

Emir hemen yanıma gelip " elif çok özür dilerim" diyip elimi tuttu " önemli birşey yok merak etme" dedim. "Çek lan elini " demişti bende hemen elimi çektim. "Özür" dedi. "Artık özür dimesen" dedim ve güldüm. Oda güldü. Hava biraz kararınca toplanıp eve gittik. Çok yorucu bir gündü hemen kendimi yatağa atıp güzel bir uykunun tadını çıkardım. 😴😴😴
.

................

Piknikten sonra baya bir zaman geçmişti. Batu ile aynı devam ediyorduk daha ona olan duygularımdan emin değildim.

Onu seviyormuydum ? Hayır hayır ben onu sevemem bu mümkün değil.
Ama bir yandanda onla beraberken ne kadar mutlu olduğumu unutamıyorum. Onla iken kendimi güvende hissediyorum.

Batu Karan san aşık mıyım ?

............

Bugün hafta sonuydu. İpekle beraber sinamaya gidecektik. Belki biraz ipekten fikir alabilirdim. Hemen hazırlandım. Saçımı balıksırtı örüp çok az bir makyaj yaptım.

           Elifin giydiği kıyafet 👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

           Elifin giydiği kıyafet 👆

İpek ile buluşacağımız yere gidiyordum. Ama bir yandanda aklım Batu daydı. Kafam çok karışık gerçekten. Duygularında bu kadar samimi mi olduğundan emin değilim.
Ama beni kıskanması koşuma gitmiyorda değil .

Birden bir korne sesi duydum. Ve yere düşmem bir oldu. Biri kolumdan çekmişti.

Emir ?

" Emir teşekkür ederim, hayatımı kurtardın." Diyip üstümdeki kıyafetlerin açılmış olduğubu fark ettim ve hemen toparlandım ve yerden kalktım. " Prenses ne yapıyorsun az daha ölüyordu. Ne oldu kim karıştırdı kafanıda bu kadar daldın ?". Dedi. " Yok birşey Emir sınavlar işte notlar biraz berbat." "Kafana taktığın şey bu mu ? Ben seni çalıştırırım. Zaten sizin okula geçiyorum. Bol bol görüşücez."
"Gerçekten mi ? Çok sevindim." Diyip birden boynuna atladım. Gerçekten çok sevinmiştim. Emir hala şaşkındı. Bir anda ne yaptığımın farkına varım geri çekildim. "Ö-özür dilerim. Bir anda şey oldu." Dedim mahçup bir şekilde." Önemli değil sıkıntı yok ."

Bir yandan konuşup bir yandanda yürüyorduk. Emir gerçekten çok canayakın bir çocuk. Piknik te olanlar hakkında kötü düşünmüşüm çocuğum bana karşı hiçbir aşk hakkında duygusu yok.

"Emir sende benle gelir misin ?" anlamamış bir şekilde banabakıyordu. "Nereye ?" Diye sotdu aaa doğru nereye gideceğimi söylememiştim " Ben ipek ile buluşucam sinamaya giricez. Korku filmi falan. Sende gell." diye ısrar ettim. "Tamam prenses tamam gelirim." Diyip göz kırptı.
Bende aynı bir çocuk gibi yerinde zıpladım. Oda güldü.

          ipek'in giydiği kıyafer 👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

          ipek'in giydiği kıyafer 👆

Yukarı sinama biletlerinin satıldığı yere gittik İpek bizi orda bekliyordu. Onu görünce el salladım. Oda el salladı. Yanına doğru gittik. Selam verdik tabi yanımda Emiri görünce şaşırdı. Onada selam verdi.

Sinama biletlerini ve patlamış mısırımızı alıp filme girdik. Korku filmi seçmiştik. Doğrusu ben istemiştim İpek ne kadarda hayır diye yalvarsada 'olmaz korku filmi' dedim kova burcumun özelliğini gösterdim ve korku filmine girdik.

Şimdi ise çok pişmadım korkudan ölcem. Yanımda oturan Emir ve İpek e baktım Emirde birşey yok ama İpek çok kötüydü. Birden gelen şeyle irkildim ve Emirin elini tuttum. O ise bana baktı ben hala çok korkuyordum. Emir " İyi misin Elif ?" Diye sorfuğunda kafamı olumsuz halde salladım. Gerçekten çok korktum. "İstersen çıkabiliriz" dedi. Ben yine kafamı olumsuz anlamda salladım. Önüne dönüp filmi izlemeye devam etti. Ama hala elini tutuyordum. Bir anda kalbime birşey oldu. Nedenini anlamadım. Herhalde filmde çok korktum.

Film bittiğinde direk salonda koşarak çıktım. Su alıp içmeye başladım . Offf çok kötüydü. Emir "Elif iyi görünmüyorsun gel şurdan sana çikolata falan alalım." Bir anda çikolata dediğinde gözlerim parladı. Kafamı olumlu anlamda salladım. İpekte geldiğinde çikolata aldık.

Şimdi ikimizde daha iyiydik. Emir " Hadi oyun oynamaya gidelim." Dediğinde ikimizde tamam der gibi kafamızı salladık.

Emir elinde oyun fişleri ile geldiğinde hemen oyuncaklara gittik.
"Ney oynayalım " diyen İpek e baktım." Immmmm, buldum Emir hadi şurdan bize Oyuncak ayı kazann" diye halkaları gösterdim. " ben onu becerememki." Diyen Emire bakıp "offff,  Emirrrr hadi yaaa. Bak oturur ağlarım susturamassınız beni." Didim mızıkçı bir kız gibi."offf tamam prenses yetersi sus." Deyip halkaların oraya gittik.

"Of be Emir birşeyi atamıyorsun ya iki saattir aaaa sıkıldım ama çık şurdan." Dedim sinirli sinirli " Ne kızıyon kızım ya dedim ben beceremem diye." Dedi isyan edermiş gibi. " Dur ablanı gör şimdi sen, bak şu pikaçuyu görüyor musun? Onu sana alacam" diyip elime bir halka aldım. Atmaya başladım.

14. Deneyişim ama hala atamadım.
"Allah aşkına yeter ben sana alırım pikaçu hadi başka birşey oynayalım bak hem insanlar bekliyor Elif." Diyen Emir'i hiç takmadım. Ve "ayyy be tamam tamam" diyip halkayı öylesine salladım." Ve tamda çubuğa girdi. İpek ve Emir ağzı açık bir şekilde bakıyorlardı. Amca "ohhh şükür be kızım attın sonunda" diyip bana pikaçuyu verdi. Maaşallah benden büyük. "Emir şunu taşısana yaaa" dedim ve ona attım. Ona verdim ve  yürümeye başladık.

Yemek falan yedikten sonra hep beraber eve kadar yürüdük. Ama birşey dikkatimi çekti İpekte birşey vardı çok sessizdi. Biz sadece Emirle muhabbet ettik o arada 'aynen hıhı tamam' diyordu. Emir bizi eve bıraktı İpek bizde kalıcaktı.

Odama çıktık ipek yatağa kendini attı bende ona pijama verdim. Kendimde alıp giyindim. "Kanka ben gelicem kola faLan getircem bekle" dedim oda başını salladı. Allah allah ne var bu kızda ya .

Mutfağa gittiğimde dolabı açtım kola çikolata cips alıp tepsiye koydum. Bir anda karşımda Batuyu görmemle korkudan ölücektim. Tepsi hızlı bir şekilde yere düştü.

" B-batu yüzün ?"







Evetttt selam ponçiklerim. Nasılsınız. Yeni bölüm geldi. Uzun bir aradan sonra inş beğenirsiniz hepinizi çok seviyorum .



~Sudenur Güney

İnsta: @guneysude.nur

Karanlığın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin