Derin'denŞu an oturmuş yemek yiyoruz. Savaş'la öpüştükten sonra hiçbir şey olmamış gibi aşağı inmişti. Daha az önce beni sevdiğini ima etmişti. Şimdi ne oldu da böyle birden bire değişti? Ne oldu da şu an ona bakmama rağmen bir kez olsun bakmadı? Yani şimdi ne olacaktı? Ben de mi hiçbir şey olmamış gibi davranacaktım? Peki, madem öyle istiyor beyefendi ben de öyle davranacaktım.
Yemeğe geçmiş yemeğimiz yiyorduk. Savaş, sanki ben burada yokmuşum gibi davranıyordu. Kendimle kavga ediyordum. Nasıl beni öpmesin izin veredim. Neden ilk önce ben sevdiğimi söyledim. Ah! İşin içinden çıkamıyordum.
Eflin Barış Bey'le bakışırken ben ise düşüncelerimde boğuluyordum. Gerçekten anlam veremiyordum.
Yemekler yenmiş şimdi de kahve zamanıydı. Madem beni ve ilk öpücüğümü umursamıyordu neden hâlâ buradaydı? Ben yaralı olduğum için oturmak zorunda kalmıştım. Zaten Eflin de bana iş yaptırmıyordu.
Savaş sanki ben hiç burada yokmuşum gibi....
Savaş Bey'ler - yine bey demeye devam edeceğim - gittikten sonra Eflin beni sorguya çekmeye başladı
" Ne oldu banyoda da öyle kıpkırmızı geldin? " dediğinde burukça
" Öpüştük- " sözlerime devam edemede
" Ne! " diye çığlığı bastı. Kız haklı beyler dağılın.
" Kesme sözümü zaten sinirliyim. Neyse, işte ben ' seni seviyorum ' dedim. Tekrar öptü. Sonra da o da ' artık anlamışsındır ' dedi. Sonra da banyodan çıktık. Sonra da hiçbir şey olmamış gibi geldi yemeğini yedi" dedim. Eflin de
" Ne yani hem ilk öpücüğünü aldı hem de hiçbir şey olmamış gibi devam mı etti? " dedi. Ben de kafamı salladım. Ağlamaya başladım. Resmen kendimi kullanılmış hissediyordum. Eflin hemen gelip sarıldı
" Ağlama kuzum. Bak sana bir şey söyleyeyim mi? O nasıl hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorsa sen de öyle yapacaksın. Bakalım nereye kadar dayanacak. Ha! Baktın hiç seni iplemiyor o zaman unutacaksın kardeşim. Çünkü öyle erkeğe erkek demem. " dedi. Eflin'in dediği gibi davranacaktım. Bakalım dananın kuyruğu ne zaman kopacak?
Bir hafta sonra
Artık iyice toplamış doktora dikişlerimi aldırmaya gitmiştim. Yarın sabah da Eflin'le birlikte şirkete dönecektim. Dolaptan giyineceklerimi seçtim ve yatağa bıraktım.
Gri dizlerimin hemen üstünde bir elbise giyindim. İddialı olmak için makyaj yaptım. Tabi hafif. Saçlarımı da salık bıraktım ve odadan çıktım. Savaş Bey ile komuşup korumalarını geri çekmesini isteyecektim. Zaten bunu yapanın başını bulmuş ve öldürmüştü. Kimse kimsenin canını Allah'tan başka alamazdı ama içim rahatlamadı da değil yani? Çünkü hep korkuyla gezecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRON
Ficção AdolescenteSavaş DERAN hem yeraltının kralı hem de DERKOR holdingin ortağı. yakışıklı ve tehlikeli mafyamızın zaafı yok. Peki günü gelir de nefret ettiği kadın onun tek zaafı olursa... Derin KORHAN psikaiyatri ve psiko terapi okuyan genç kadın yalanlardan uza...