Derin ve Savaş...

9.6K 359 27
                                    

Medya:Kızlar ve erkekler

Arkadaşlar yanımızda olan herkese çok teşekkür ederim!. Hepinizi çok seviyorum...

Bölüm ithafı        iremm_ariburnuu.

      muhammedcebir5_38

emilah_mavus

zehra_dalmis

Size çok teşekkür ederim yanımda olduğunuz için.....

Keyifli okumalar:):):)))

Derin'den

Sabah uyandığımda uykusuzdum. Yine de içimde bir enerji vardı. Aklımda dilimde hep Savaş vardı. Ben onu severken onun benden nefret etmesi beni çok uzuyordu ama yapabileceğim hiçbir şey yoktu.

Daha fazla düşünmemek için yataktan kalktım ve banyoya dogru yürüdüm. Havala yavaş yavaş soğumaya başlıyordu. Seviyordum bu havayı. Ne çok sıcak ne çok soğuk...

Sıcak bir duş almak iyi gelmişti. Dolaptan kadife kahverengi dizüstü bir etek ile kombinimi tamamlamıştım. Saçlarımk tarayıp kuruttum ve at kuyruğu yaptım. Aşğı indiğimde bizimkiler sessizce kahvaltı yapıyorlardı. Herkese

" Günaydın" dedikten sonra ben de yerime geçtim ve tabağıma kahvaltılıkları doldurmaya başladım. Kahvaltımızı sessiz çığlıklar eşliğinde devam ettirirken daha fazla dayanamdım ve  " Daha fazla üzülmeye gerek yok tamam mı? Ben mutluyum. Sevdiğim adamla evleniyorum, ya hiç sevmeseydim; o zaman ne olacaktı? Biraz da bardağın dolu tarafından bakın. Şu sessizliği de ortadan kaldırın! Gerçekten can sıkıcı. Yıllar sonra birbirimize kavuşmuşken şimdi böyle davranmanızın bana hiçbir yardımı dokunmuyor. Lütfen! " dedim ve herkese teker teker baktıktan sonra kahvaltıma geri döndüm.

Evet, Savaş'ı seviyorum ama o da beni seviyor mu bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey vardı; o da şu an için bana sinirli olduğu...

Kahvaltımız bitmiş salonda oturuyorduk . Haftasonu olduğu için dedemler işe
gitmemişti. Dedemle tatlı atışmalar yaparken Demir abim

"Savaş yarın Rusya'ya gidiyor. Düğüne kadar gelmeyecekmiş. Merak etme. Gelecek. Gelmek zorunda. Bizi bütün bu saçmalıkların içine itip gidemez. Ayrıca böyle şeylerden kaçacak bir adam değil. Daha doğrusu bir şeyden kaçacak adam değil. Ha, gelmezse keyfi bilir. Sen de kurtulmuş ve rahatlamış olursun. " dedi. Zorlukla yutkundum. Bu kadar kolay mıydı Savaş için gitmek, abim için konuşmak?...

Şu andan itibaren anladım ki Savaş sadece bana sinirli değil. Hem benden nefret ediyor hem de sevmiyor.  Ben onu her saniye özlerken onun gitmesi, abimin böyle konuşması kırıcıydı. Diğer aile üyeleri de Demir abime katılırken bir şey diyemedim. Evlenme konusunda ısrarcı olmak istemiyorum. Bu yüzden rahatmış gibi davranacaktım. En azından o görüntüyü vermem lazımdı.

Bugün davayı kazandığım için içimde bir mutluluk vardı. Mesleğime geri dönecek olmak beni fazlaca heyecanlandırıyordu. Tabi KPSS de vardı. Eğer özelde çalışamazsam devlet yerinde çalışırdım. Ama Selma Hoca özelde çalışacığımdan emindi sürekli bunu dile getirirdi. Tabi şimdi bu düşüncelerinin benim için bir önemi yok, o ayrı mesele.

Ben düşüncelerimde dibe vurmuşken telefonumun titremesiyle elime aldım. Eflin mesaj atmıştı.

Kimden;  Sarı kara fatma

MAFYA PATRONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin