Capitolul 1

369 15 8
                                    

Ugh..urasc sa ma mut.Parintii ma obliga sa vin si eu cu ei in Bucuresti pentru afacerea lor.Apropo,hei,eu sunt Patricia,o fata normala de 16 ani din Arad.Sunt destul de mica de inaltime,am 1,60,parul saten si ochi albastri.Sunt foarte timida,de aceea nu am multi prieteni,doar pe Eli care mi-a fost alaturi intotdeauna.

"Patri,esti gata?"striga mama de jos "Da,vin imediat!"am zis inainte sa imi iau la revedere de la camera mea.

Cand am coborat in sufragerie Eli ma astepta acolo.Nu am mai zis nimic si am sarit in bratele ei."O sa-mi fie dor de tine"am zis eu."Mie mai mult,minionul meu"a zis Eli.Am simtit ca umarul meu e umed.De acolo mi-am dat seama ca ea plange.Atunci am inceput sa plang si eu. "Lasa,o sa mai vorbim pe skype,o sa facem FaceTime si bineinteles o sa ne mai vizitam una pe alta"am zis incercand sa o consolez. "Sigur" a spus stergandu-si lacrimile. "Bine,fetelor,haide Patricia trebuie sa plecam" a zis mama.Ne-am imbratisat pentru ultima data si m-am urcat in masina.Doamne o sa-mi lipseasca locul asta. "O sa te obisnuiesti si in Bucuresti,fara griji" spune tatal meu de la volan.Ups,am zis-o cu voce tare.

Dupa vreo 13 ore am ajuns in sfarsit la noua noastra casa.Cand am intrat pe usa din fata tot ce am putut zice a fost"wow" e o casa destul de mare.Cand am ajuns in camera mea am zis sa-i dau mesaj lui Eli s-o anunt ca am ajuns cu bine.

Eu:Am ajuns

Eli:Ma bucur,succes maine la scoala

La naiba ,am uitat de scoala.Intr-un fel sunt entuziasmata,o sa cunosc lume noua,incerc sa nu mai fiu asa de timida.

Sper ca va place primul capitol,pana la urma am rezolvat problema cu inscrierea si am reusit sa fac o carte noua.Maine urmeaza un capitol nou,zic eu ca o sa fie mai interesant.

Fata nouaWhere stories live. Discover now