Capitolul 21

121 7 4
                                    

Eram cea mai fericita fiinta de pe pamant.Doctorii au stabilizat-o imediat.Era stabila.Tot ce mai era de asteptat e sa se trezeasca.

M-am dus sa-i cumpar un buchet un buchet de trandifiri lasand-o cu mama si tatal ei.

I-am luat un buchet de trandafiri albi cu unul rosu in mijloc.Cand am intrat in salon ea statea razamata cu spatele de pat si manca povestind cu parintii ei.Ochii mi s-au luminat.

Patricia

Datorita doctorilor am revenit la viata.Oare ce s-a intamplat cu Mira?Sunt foarte ingrijorata pentru ea...Sper ca nu a ramas tot asa.Nu vreau sa imi pierd singura prietena ramasa.

Vorbeam cu mama si tata spunandu-le cat de rau imi pare ca am facut asta cand din senin pe usa apare Vlad cu un buchet de trandifiri.

"Te-ai trezit!" m-a intampinat el.Apoi a venit sa ma ia in brate.L-am imbratisat inapoi chiar daca inca eram suparata pe el,mi-a fost dor de imbratisarea lui.

"Multumesc pentru flori!" nu puteam zice chiar nimic,totusi,el m-a adus la spital.

"S-a pus in genunchi si m-a luat de mana(nu o cere in casatorie,linistiti-va:)) )

"Patricia,te rog din toata inima sa ma ierti pentru toate porcariile ce le-am facut.Am fost un porc ca nu te-am ales pe tine si ca am crezut toate minciunile spuse de Eli.Mi-e dor de momentele in care petreceam timp impreuna,cand eram cei mai buni prieteni"

Oricat de mult as vrea sa pot zice ca-l iert,nu pot,nu-l pot ierta inca.

"Nu te pot ierta inca,m-ai suparat prea tare.Nu uita ca tu esti unul dintre motivele pentru care am facut asta(nu va ganditi la 13 reasons why).In ochii lui am putut citi tristete.

"Copii,Mira s-a trezit!" a strigat mama intrand

M-am intoooors

Fata nouaWhere stories live. Discover now