*Trecem peste toate prostiile alea si mergem direct dimineata :))*
"Toata lumea e prezenta?" "Daa" am strigat toti.
"Mi-am pus castile in urechi,am dat drumul la muzica si m-am deconectat de la lumea actuala.Curand am adormit.
Am fost trezita de Maria "Patricia,am ajuns" "Bine,ma trezesc" am zis cu tristete.
"Copii,acum o sa va puneti corturile" ne-a anuntat diriga.
Vlad a inceput sa-l ansambleze. "Hai ajuta-ma!" a spus el "Bine,bine" am zis ridicandu-mi mainile in aparare.A trebuit sa trag mai tare de o schela pentru ca era blocata si poc,am cazut pe spate. "HAHAHAH" radea Vlad tavalindu-se pe jos "Taci si ajuta-ma sa ma ridic" am zis rusinata.Dupa vreo 2 minute de ras isteric a venit si el insfarsit. "Multumesc.." am zis sarcastica.
Am facut un foc mare de tabara si am cantat diverse cantece.Pe la 12 ne-am indreptat toti spre corturile noastre.
"Nu te uita" i-am zis lui Vlad vrand sa ma dezbrac pentru a-mi lua pijamalele "Ok" mi-a raspuns cu un ranjet.M-am uitat in spate pentru a verifica.Isi tinea mainile la ochi.Era asa de dragut.Stai,stai,ce zic eu aici? "Gata?" "Gata" M-a luat prin surprindere si si-a dat tricoul jos.ASA PATRATELE :O
Ne-am pus la culcare.A trecut vreo jumatate de ora.Simteam ca nici el nu doarme. "De ce te porti asa cu mine?" am intrebat din senin "Cum?" "Am intrebat de ce te porti asa cu mine" am zis mai rar "Nu stiu,pur si simplu ma descarc pe oameni ca tine.Parintii mei s-au certat mult de-a lungul anilor iar eu m-am inchis in mine pana la un moment dat cand toata furia si tristetea am aruncat-o pe oameni cu ajutorul baietilor care m-au ajutat sa trec peste" "Oh,imi pare rau de tine,dar oamenii nu au nicio vina.Eu am fost intotdeauna batjocorita de altii,iar parintii mei erau plecati mai tot timpul..." "Imi pare rau,chiar nu stiam" WHAAAT??? Tocmai ce si-a cerut scuze? "Vrei sa-ti zic ceva? Eu te-am scos la suprafata din piscina ieri"
Hai,hai,ca va ajunge pe azi :)) Maine nu o sa postez,sunt plecata intr-o mini excursie cu familia.O sa fac un Q&A.Deci daca aveti intrebari pentru mine le lasati in comentarii
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...