Ma trezesc dimineata la 7,ma spal pe dinti si fac un dus revigorant.Ah,ce bine se simte apa rece pe piele dimineata.Pe mine una ma trezeste mai bine.Dupa ma imbrac in niste haine casual.Imi iau un mar si plec.Parintii mei au plecat de mai dimineata.
Cand am intrat in scoala toata lumea se holba la mine,eram fata noua.La ora de chimie am tot povestit cu o fata,pare de treaba,o cheama Mira.
In timp ce ne plimbsm pe hol o gasca de baieti a trecut pe langa noi.Eu am pus ochii pe un baiat.Era super frumos,bine lucrat si ochi caprui,par castaniu.Am facut contact vizual. "La ce te holbezi?" Mda..cuvintele alea au venit din gura lui.
"La nimic"am zis aproape soptind uitandu-ma in jos rusinata.Apoi toti au inceput sa rada si au plecat.
"Oh,nu-i baga in seama,sunt batjocoritorii scolii,iar cel care ti-a vorbit urat e Vlad,cel mai rau dintre ei dar pentru ca e asa de hot toate fetele il plac."mi-a explicat Mira.
"Ei bine,acum nu-l mai plac".Am inceput amandoua sa radem.
Dupa ora de matematica Mira imi prezenta scoala."Asteapta aici,ma duc pana la baie" mi-a zis ea.Doar am dat din cap.In timp ce o asteptam am auzit niste strigate "Lasa-ma,te rog!" cand am ajuns acolo l-am vazut pe Vlad lovindu-l pe un baiat din a 8a cred. "Lasa-l in pace!" am strigat.Atunci Vlad a ramas cu pumnul in aer si s-a uitat la mine.Ok,mi-a fost frica dar am incercat sa par cat de barbatoasa puteam.
"Ce-ai spus?"a zis nervos venind spre mine "Am zis sa-l lasi in pace"am zis cu o voce mai dura.Dupa ce am zis asta m-a luat si m-a izbit de cel mai apropiat dulap.Fetele noastre erau la 1 cm distanta.Mi-a soptit in ureche."Daca esti noua in scoala asta nu inseamna ca poti sa comanzi totul aici" Vocea lui mi-a dat fiori pe sirea spinarii.Apoi a plecat.Am ramas intepenita acolo gandidu-ma la ce s-a intamplat.Asta da zi ciudata.
Cam atat pentru astazi,sper ca nu a fost plictisitor.
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...