"Oh..." am zis uitandu-ma in jos pentru a-mi ascunde lacrimile.
"E vreo problema?" m-a intrebat ingrijorata
"Eu cu Vlad si Eli suntem prieteni buni si m-am suparat ca nu m-au chemat si pe mine"
"Imi pare rau,o sa povestesc eu cu Vlad cand ajunge" mi-a zis ea.
"Nu,nu e nevoie"
"Daca tu zici" mi-a spus zambind.
Dupa cina m-am dus sus in camera mea.Mama a ramas jos cu mama lui.M-am demachiat,mi-am pus pijamalele mele pufoase si m-am trantit in pat.Nu puteam sa dorm stiind ca Vlad se vede cu o fata ca Eli.
Eu:Vlad,te rog,nu mai iesi cu EliMeriti pe cineva mai bun decat ea.Chiar ea mi-a recunoscut in fata ca a mintit la faza cu plecatul de la scoala doar ca sa stea cu tine.
Vlad:Nu te cred.Eli nu ar fi in stare de asa ceva,e o persoana minunata.Esti doar geloasa.
Vlad
"Cu cine vorbesti?" ma intreaba Eli.
"Um,cu Patricia" S-a uitat la ce am vorbit.
"Doamne,ce mincinoasa.Ai dreptate,e doar geloasa.Ti-a mai zis cumva ca a fost batjocorita in scoala veche?" m-a intrebat
"Da,de ce?" am intrebat curios.
"Huh,eram sigura.E o mare minciuna.Ea a fost fata populara in scoala,toata lumea o placea.Mai bine zis,ea era cea care isi batea joc."
Eli
Cu siguranta Vlad o sa ma creada.Acum chiar o s-o urasca pe Patricia.
Vlad
"Multumesc mult ca mi-ai zis adevarul despre ea.O credeam chiar de treaba...Vii la mine sa ne uitam la un film?Mama e plecata."
"Sigur" mi-a raspuns zambind.
Patricia
M-am uitat pe geam si i-am vazut pe Eli si Vlad intrand in casa lui.Trebuie neaparat sa vorbesc cu ei,mai degraba cu el,cu ea nu mai am ce discuta.
Am intrat in camera lui iar ei se uitau la un film.
"Trebuie sa vorbim" N-au zis nimic. "Ok,nu m-ai crezut,dar sa stii ca m-ai ranit mult de cand nu ma mai bagi in seama.Va trebui sa alegi.Eu sau Eli?"
Dupa catva timp de gandit mi-a zis "O aleg pe...
Va rog sa nu ma injurati la urmatoarele capitole :D
Daca vreti sa-mi dati follow pe insta: draghita.iulia
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...