Capitolul 22

124 10 2
                                    

Nu-mi venea sa cred.S-a intors si ea.

"Pot sa ma duc sa o vad?" am intrebat-o pe asistenta din salonul meu.

"Daca te poti tine pe picioare,te poti duce la ea" mi-a raspuns zambind.

M-am ridicat increzatoare si am inceput sa merg.M-am deschilibrat la inceput,Vlad a sarit imediat in ajutor si m-a sprijinit.

"Sunt ok" am spus simtindu-ma incomfortabil.Am ajuns in salonul ei iar fata ei s-a luminat cand m-a vazut.M-am dus langa patul ei si am luat-o strans in brate.

"Am invins raul" mi-a soptit in ureche in timp ce plangea.

"Pentru ca suntem puternice" am zis inapoi plangand la fel de tare.

*Peste 4 zile*

Eram inca in spital.Doctorul a zis ca peste 3 zile pot pleca acasa.Acum ma uitam la unul dintre filmele pe care mi le-a adus Vlad pentru a scapa de plictiseala.

Pe parcursul zilelor astea Vlad a stat cu mine.Nu stiu cum,parca de fiecare data cand zambea ma facea sa rosesc.Fiecare miscare a lui ma intimida.Baiatul asta se joaca cu sentimentele mele.Cred ca m-am indragostit.O DOAMNE,m-am indragostit de Vlad.

*a doua zi*

Era ora 22 iar Vlad nu a venit azi la in vizita deloc.Ma simt singura.Ma plictiseam asa ca m-am dus la Mira.

"Heei!" ma intampina ea.

"Hei.."

"Ce-i cu fata asta?" m-a intrebat ingrijorata

"Vlad..." am zis dezamagita "Azi nu a venit deloc la mine"

"Of,poate e ocupat"

"Prea ocupat pentru mine?"

"Doar scrie-i"

I-am dat mesaj.

Eu:Hei,poti veni maine in vizita,ma plictisesc..

Vlad:Scuze,nu pot,sunt ocupat

"A zis ca nu poate" i-am spus ei.

"Ti-am zis eu ca e ocupat" a zis dupa care a cascat

"Te las sa te culci" i-am zis si am plecat.M-am culcat si eu,nu mai aveam ce face.

M-am intors in sfarsit dupa muult timp.Totusi intoarcerea mea e mai tare decat cea a Mirei.Glumesc :))Poate mai postez unul azi.

Fata nouaWhere stories live. Discover now