Capitolul 28

156 10 2
                                    

Vlad

"Alexia,trebuie sa vorbim" am zis asezandu-ma langa ea.

"Umm,ok,te ascult"

Mi-e foarte frica de reactia ei.Tu cum ai reactiona daca iubitul tau/iubita ta ti-ar zice ca te-a folosit pentru a trece peste o iubire imposibila,aparent posibila?Dap,nici eu nu as reactiona bine,dar nu am ce face,asta e singura cale.

"Sentimentele mele pentru tine nu sunt reale.Eu defapt o iubesc pe Patricia,am iubit-o de la inceput,dar nu credeam ca ea ma place asa ca am incercat sa trec peste cu ajutorul tau" 

 Vocea mea tremura.Pe fata ei se putea citi suprindere,furie amestecata cu tristete si dezamagire totala.Urmatorul lucru pe care l-am simtit a fost o palma zdravana de la ea.O meritam.

"Credeam ca te-ai schimbat.Credeam ca nu mai esti fuckboy-ul scolii.Dar m-am inselat,ai ramas la fel." mi-a strigat in fata,cu lacrimi in ochi.

"Imi pare rau.." i-am marturisit uitandu-ma in jos.

"Hah,un imi pare rau nu schimba nimic" mi-a zis inainte de a iesi din casa trantind usa asigurandu-se ca se zguduie toata casa.

Nu avea dreptate in legatura cu schimbatul.Eu m-am schimbat,mult.Patricia m-a schimbat.Ma voi duce pana la ea sa vad cum au mers lucrurile pe acolo.

Patricia

Alex a plecat acasa acum 20 de minute.Am ajuns si eu acasa.Sunt singura.Se pare ca mama a avut o urgenta la servici,din spusele biletelului lasat pe masuta din sufragerie.Imi faceam niste ceai gandindu-ma la ce s-a intamplat azi.Sarutul nostru..woow.

Niste maini infasurate in jurul meu abdomenului meu m-au trezit la realitate.Am luat oala agatata de perete si i-am dat una in cap inamicului.

"Auuu,Patricia,eu sunt" spune de pe jos Vlad.

Huuuh,am crezut ca e un hot.M-a apucat un ras isteric

"Nu-i amuzant" spune cu fata unui copil caruia i s-a luat jucaria.

Cand in sfarsit m-am oprit m-am dus si l-am luat in brate.

"Scuze,am crezut ca e un hot.Ma aparam si eu." 

I-am dat un pupic in locul unde l-am lovit.

"Uite,acum o sa-ti treaca" i-am zis cu un zambet cald.Nu a zis nimic,doar s-a apropiat de fata mea si si-a lipit buzele moi si catifelate de ale mele.Senzatia era una de nedescris.

M-am intooors.N-o sa-mi mai cer scuze pentru ca n-am postat,stiu ca nu ma iertati :)) Incepe scoala,trec clasa a8a si sunt BOMBARDATA de teme.Sorry :/ Voi ce clasa treceti?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fata nouaWhere stories live. Discover now