Nu,nu,te rog spune-mi ca nu e adevarat.Spune-mi ca e doar un cosmar.Sufletul mi s-a rupt in mici bucatele si vedeam cum cadeau pe jos.Se pare ca e prea tarziu sa-i spun ceea ce simt pentru el.Sunt intr-un mare friendzone.
"Hei!Imi pare bine de cunostiinta!" intinde ea mana.
"La fel!" i-am zis dand mana cu ea cu un zambet fals pe fata.
"Deci,asta e tot ce ai vrut sa-mi zici?" l-am intrebat pe Vlad.
"Em..da.Tu ce ai vrut sa-mi zici?" m-a intrebat.
"Nu mai conteaza" i-am raspuns cu vocea tremurandu-mi la sfarsit.Voiam atat de tare sa plang.Dar nu puteam,nu in fata lor.
"Esti sigura" mi-a zis cu un zambet inofensiv.
"Sunt sigura" i-am spus pe un ton cat mai convingator.
"Daca tu zici..Apropo,vrei sa vii cu noi la un suc?"
"Oh,scuze,nu pot,acum mi-a dat mesaj mama,are nevoie de mine la treburile casnice" am mintit
"Cum vrei.Atunci,noi plecam.Ne mai vedem noi" apoi a luat-o de mana pe Alexia si au plecat.Am inceput sa fug,cat mai departe de ei.Plangeam.Plangeam mult.Lacrimi imi curgeau ca si o cascada pe obraji.
In sfarsit am ajuns acasa ,m-am trantit in pat si plangeam cu capul in perna.Cat de proasta puteam fi sa cred ca si el ma place inapoi,e cel mai popular baiat din scoala,cum sa ma placa pe o fata ca mine?Adica serios,ea era mult mai frumoasa decat mine.Avea un corp perfect.Cand eu,eu sunt urata si niciun baiat nu o sa ma placa.Am plans pana cand am adormit.Dimineata m-a trezit alarma.Profesorii au zis ca vor sa aiba ore azi cu noi chiar daca e vacanta.Nu-i inteleg.Au fost prea lenesi sa-si termine materia in timpul scolii si ne cheama in timpul vacantei si ne cheama in timpul vacantei.Nici nu ar trebui sa fie legal.
M-am uitat in oglinda,obrajii imi erau lipiciosi de la lacrimi si rimelul era intins pe fata. 'UGHHH.." am zis.
M-am spalat pe fata,m-am imbracat repede si am pornit spre scoala.M-am indreptat spre dulapul meu pentru a-mi lua cartile.Fata mi-a cazut cand i-am vazut pe Alexia si Vlad sarutandu-se.Parca totul era pe slow motion.Secundele erau ca orele.Au incetat.Nu mai rezistam ca Vlad sa se joace cu sentimentele mele asa ca l-am luat pe Alex,fostul meu crush si mi-am lipit buzele de ale lui.A fost socat la inceput dar dupa m-a sarutat inapoi.Vlad pur si simplu se HOLBA la noi.
Cam atat pentru capitolul asta.Cel mai lung de pana acum(401 mai exact cu tot cu cuvintele astea)Multumesc pentru ca imi cititi prostiile astea :))
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...