Capitolul 7

178 24 1
                                    

Toata noaptea nu am putut dormi.Poate doar o ora am adormit spre dimineata.Imi venea sa mor cand mi-a sunat alarma plus ca aveam o durere de cap urata.

Am mancat doar niste oua cu bacon si am plecat spre scoala.

M-am intalnit pe hol cu Vlad dar l-am ignorat asa cum a facut-o si el.

M-am dus direct in clasa si m-am asezat in locul meu.Peste 2 minute a intrat si Vlad pe usa iar ochii lui s-au dus direct spre mine.M-am uitat si eu la el dar mi-am mutat privirea imediat spre geam.Singurul loc liber a fost cel de langa mine,asa ca s-a pus acolo.

Diriginta a intrat in clasa. "Buna ziua,copii.Am un anunt important.Se organizeaza o tabara in muntii din aproprierea Brasovului.Eu voi alege perechi.In aceasta pereche se afla 2 persoane care vor face o echipa,sa zic asa." S-au auzit aproape toate numele dar pe al meu nu l-am auzit deja.Panica,panica. "...si ultima perche:Patricia si Vlad."  "CEEE?" am strigat amandoi uitandu-ne unul la altul. "Fara comentarii.Maine la 7 dimineata e plecarea din fata scolii.Sa aveti la voi haine si un cort" Ok..asta nu poate fi real.Fix asta mai lipsea pe langa durerea mea de cap.

*In pauza* 

"Eu nu dorm cu tine!" i-am zis lui "Tu dormi afara,eu dorm in cort"  "Ha,s-o crezi tu!" Si asa ne-am certat toata pauza. 

Seara mi-am impachetat toate lucrurile.Cred ca excursia asta o sa fie cea mai oribila excursie din viata mea.

Imeadiat vine capitolul 8.Ai sa mor io :))) 3 capitole intr-o zi,sunt mandra de mine :)) Zic eu ca merit un vot..nu? bine...atunci,ca sa fie egal,cine voteaza in urmatoarele 3 zile are un follow de la mine.Revin imediaaat.

Fata nouaWhere stories live. Discover now