Capitolul 4

203 11 0
                                    

Aveam nevoie de cineva pentru a ma linisti asa ca am sunat-o pe FaceTime pe Eli.

"Heeei" a zis ea cu o gramada de entuziasm "Buna" i-am zis fara nicio emotie dar totusi am incercat sa schitez un zambet. "Mi se pare mie sau ai ochii rosii?" m-a intrebat ea "Poate" am zis incercand sa ma ascund "Povesteste-mi tot!Acum!"  "Ok,deci e baiatul asta Vlad,e un porc! Prima data m-a izbit de un dulap iar acum a zbierat la mine.."am zis dandu-mi ochii peste cap.

"Jur ca o sa-l bat cand vin la tine!" "Linisteste-te!" i-am spus razand ."Trebuie sa te las,ma cheama mama.Te pup,paa!" "Paa!" Grozav,acum sunt singura.

M-as duce mai bine la Starbucks.Dupa ce mi-am baut cafeaua cu gheata m-am dus in sfarsit acasa. "Am ajuuns!" Nimeni..wow,ce surpriza..

Pentru a ma elibera de tot stresul si negativitatile adunate astazi o sa fac o baie fierbinte si o sa stau acolo o vesnicie.

Apropo,am uitat sa va zic ,chiar daca e un detaliu important din viata mea.Vlad nu este primul care ma batjocoreste,asa am fost si la fosta scoala.Credeam aici in sfarsit o sa fiu lasata in pace dar se pare ca soarta nu tine cu mine.

Parintii mei m-au inscris la ore de inot si nu radeti,e adevarat,nu stiu inota.Maine am primul curs,mi-e cam frica.

Dupa ore,ajung la bazin.Profesorul intarzie o jumatate de ora.Ma plimb in jurul bazinului fiind foarte atenta sa nu alunec si sa cad in apa,nu o sa mai pot iesi la suprafata.

Oh fuck,Vlad si gasca  lui apare.M-am intors cu spatele in speranta de a nu ma vedea.

"Mai,mai,uite cine e aici,Patricia" striga unul din ei in timp ce se apropiau de mine.N-am mai apucat sa zic nimic si ei m-au prins de maini si de picioare "Va rog nu ma aruncati,nu stiu sa inot" am strigat "Aww,saracuta nu stie sa inoate" a zis Vlad nemilos. "Haideti 3,2,1" La 1 am simtit cum apa imi acopera fiecare cale de a respira.Ma zbateam pentru a ajunge la suprafata dar era imposibil pentru mine.Atunci ochii mi s-au inchis.

Fata nouaWhere stories live. Discover now