Capitolul 14

140 10 0
                                    

Serios?..Pentru ca am vorbit in ora,detentie?Femeia asta e nebuna.Mai pierdem si meciul.

In loc sa ne bucuram ca o sa mergem in sfarsit acasa dupa 7 ore de chin trebuie sa stam si la detentie..

"Esti gata de plictiseala totala?" m-a intrebat

"Daa!Nu mai pot de entuziasm" am zis gestionand cu mainile.

Am ras amandoi inainte de a intra in clasa.

"Buna ziua!" am zis noi

"Buna ziua,luati loc.Puteti face ce vreti,dar in liniste.

Ne-am asezat in banca.M-am uitat mai atenta in banca mea si am observat niste paie si hartie.Mi-a venit o idee.I-am trimis mesaj lui Vlad.

"Psst" si-a intors capul spre mine. "Verifica-ti telefonul" am soptit.

Vlad

Am facut ce a zis Patricia. "Vezi ca ai si tu in banca paie si hartie,mototoleste hartia in bilute,baga in paie si tinteste-o pe profa :)))"  

Eu:"Esti nebuna rau,fata :))"

Patricia:"Stiuuu,nu trebuie sa-mi amintesti :))"

Am inceput sa pregatesc si eu hartia cand am vazut-o pe ea facand la fel.

A tintit-o direct in par.Nu m-am mai putut abtine de ras asa ca mi-am ascuns capul sub banca pentru a nu ma vedea profa.Am inceput sa rad mai tare cand am vazut-o si pe Patricia cu capul in banca.Ce greu e sa razi silentios.

Patricia

"Nu-mi vine sa cred ca a plecat fara sa observe capul ei plin de hartii" am zis tinandu-ma de burta de la prea mult ras.

"Daa,ce tampita" a zis razand si el la fel de mult. 

"Am ajuns.Ne vedem maine!"

"Sigur"

Am intrat in casa iar pe canapeaua din sufragerie sedea o persoana.Imi parea cunoscuta.Cand s-a intors..ELI.

PROMIT ca urmatoarele capitole o sa fie mult mai interesante <3

Fata nouaWhere stories live. Discover now