Capitolul 10

179 12 2
                                    

Era o senzatie linistitoare.

Tot drumul  spre casa l-am dormit cu capul pe umarul lui.

"Mersi pentru timpul petrecut impreuna,ne mai vedem" i-am zis intrand in casa.Dupa ce le-am povestit parintilor ce am facut pe acolo am zis sa le anunt pe fete despre schimbarea lui Vlad.Prima data am sunat-o pe Eli.Parea destul de incantata.Pe urma pe Mira.La inceput nu m-a crezut,dar pe urma da. "Doamnee,nu-mi vine sa creed."Ma bucur mult ca Vlad in sfarsit se  comporta frumos" a zis zambind. "Stiuu,nici miee, a fost asa de dragut cu mine si simt ca suntem mult mai apropriati." Dupa conversatia nostra m-am culcat din nou.Sunt genul de persoana caruia ii place enorm somnul.

Am fost trezita de niste strigate care veneau din bucatarie. "Nu e vina mea ca avem multe datorii.Unde sunt cei 2000 de lei pentru rata casei?era mama..

"Asa,nu zi nimic!" tot mama.Nu mai voiam sa ascult.Nu-mi place sa-i aud pe parinti certandu-se.O plimbare m-ar ajuta mult.Se certau asa de tare incat nici nu m-au bagat in seama cand am plecat.

Zilele au trecut,certurile erau tot mai mari.Nu-i mai suportam.

"Patricia,poti veni pana in sufragerie?Trebuie sa vorbim ceva" mi-a zis mama.

"Vin acum."  "Stai jos" mi-a zis tata "Lucrurile intre mine si mama ta nu mai merg asa de bine ca inainte,asa ca noi am decis sa divortam." 

"CE?Nu!Nu trebuie sa faceti asta.O sa va impacati voi." am zis aproape plangand. "Ne pare rau scumpo.." Atunci chiar am inceput sa plang.

Stiu ca e putin,dar vine imediat 11.

Fata nouaWhere stories live. Discover now