Aia a fost ultima ora asa ca am plecat acasa.Ma pun in pat si ma uit la Fear The Walking Dead.Pe la jumatatea episodului telefonul imi suna.Era Mira.
"Unde ai disparut dupa?Te-am cautat prin toata scoala!"a zis ingrijorata. "Nu conteaza,poti veni pana la mine?" "Ok,vin acum" Peste 10 minute aud soneria.Ma duc sa deschid. "Intra te rog.Hai in camera mea" "Uu,frumoasa casa!" a exclamat ea. "Mersi,am fost si eu uimita la inceput".Ne-am asezat pe pat. "Deeeci,de ce m-ai chemat? "Paaai,as vrea sa aflu mai multe despre Vlad,presupun ca stii mai multe despre el" "Cineva s-a indragostit?" m-a intrebat cu o fata perversa "Ce? Nu! Doar spune-mi despre el"am zis crezand ca poate o sa-l fac un om mai bun ."Nu are un trecut prea stralucit,din cate am auzit parintii lui au divortat,a avut muuulte relatii,iar acum pe fetele alea nici nu le mai baga in seama.Acum isi bate joc de ele si nu doar de ele,cam de majoritatea oamenilor din scoala. "Trebuie sa existe un motiv" am zis eu "Poate.."
Dupa vreo 3 episoade a decis sa plece acasa,era destul de tarziu.
A doua zi la scoala,in drumul spre laboratorul de biologie Vlad se saruta cu o fata.Am simtit un sentiment de..gelozie.Nu Patricia,nu poti sa-l placi pe el,trezeste-te!Mi-am continuat drumul prefacandu-ma ca nu-i vad.
La ora de sport am ramas doar eu cu Vlad,ceilalti au plecat acasa nemaiavand chef si de ora asta.
Dupa ce am iesit din vestiar am decis sa ma duc pe teren.Acolo era Vlad care se juca baschet.Dupa 10 cosuri la al 11-lea a cazut rau de tot.Decat sa stau ca proasta am zis sa ma duc sa verific daca e bine.
"Esti bine?" am intrebat ingrijorata.Genunchiul lui sangera.
"Da da,sunt bine" mi-a raspuns el. "Esti sigur?" "Da,sunt bine,ce te intereseaza pe tine?Lasa-ma in pace!" a zis zbierand.Urasc sa mi se strige in fata asa ca am inceput sa plang,sunt foarte sensibila. "Off,doamne.."a zis razand usor. Am plecat fara mai zic nimic.De ce e asa de rau cu mine? Ce i-am facut rau?
I'm back bitcheees :)) Fmm de Vlad,il urasc.Scuze daca e prea scurt dar am fost plecata azi in Alba Iulia si nu am avut timp sa-l scriu.Byeee
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...