Capitolul 19

131 9 1
                                    

"O aleg pe Eli.Nu mai vreau sa fiu prieten cu tine,ai mintit despre tot,mai bine continuam sa te batjocoresc.Acum pleaca din casa mea." mi-a zis plin de furie.

"Ok,o sa plec..."am plecat din casa aceea plangand cu inima zdrobita in bucatele.El m-a abandonat.Dar totusi ,ce voia sa zica prin" ai mintit despre tot"? Ugh,sunt asa de confuza despre tot.Imi sun singura prietena ramasa,Mira.Nu raspunde.O mai sun o data.Nimic.I-am trimis o gramada de mesaje.Nici macar seen.Fara sa-mi dau seama am adormit.

"Patricia,Patricia trezeste-te" Am fost trezita  de mama. Avea lacrimi in ochi."Ce s-a intamplat? am intrebat-o fiind sigura ca s-a intamplat ceva rau.

"Mira a fost implicata intr-un accident rutier grav.E in stare g-grava la spital." mi-a zis de data asta plangand.Lacrimile au inceput sa curga din nou pe obrajii mei abia uscati.Fix asta mai lipsea.

M-am incaltat si am fugit spre spital.

"Enescu Mira" i-am zis asistentei pentru a-mi zice unde e salonul ei.

"Etajul 2 salonul 58"

Inauntrul salonului erau parintii ei.Nici nu mai aveau lacrimi.Si in pat era ea.O multime de rani,bandaje si fire conectate la corpul ei.

"Doctorii nu-i prea dau sanse" mi-a zis mama ei. 

"Imi pare rau,dar trebuie sa plec,nu mai suport sa o vad asa" am plecat subit de acolo.

In drum spre casa am cumparat lame.

Vlad

"Promiti ca ai spus adevarul?" am intrebat-o pe Eli.Nu a zis nimic,doar s-a uitat in jos. "Eli!" Aceeasi reactie. "M-ai lamurit destul" am zis ridicandu-ma din pat. "Stai!" in sfarsit a vorbit ea.

"Tot ce a zis ea a fost adevarat.Eu am incercat sa te am doar pe tine." mi-a zis incercand sa nu faca contact vizual. 

"Mi-a fost de ajuns.Iesi afara!!" Aveam o senzatie ciudata despre fata asta.Trebuie sa merg sa-mi cer scuz de la Patricia.

Patricia

Viata mea nu mai are sens.Toti prietenii mei m-au abandonat cu incetul.Vlad mi-a rupt inima,Eli,prietena mea de mici m-a tradat,Mira e posibil sa plece de pe lumea asta,iar parintii mei au divortat.Eu unde am gresit sa le merit pe toate astea?Unde mai e sensul sa traiesti.Sa vezi cum toti din jurul tau te ranesc?

Vlad

Am fugit repede indreptandu-ma spre casa Patriciei.Am verificat toate camerele pana am intrat in baie.Acolo zacea Patricia pe gresie plina de sange,cu multe taieturi adanci pe incheietura.

Okaaay,sper ca nu  sunt o Drama Queen :)) Cel mai lung capitol de pana acum :D

Fata nouaWhere stories live. Discover now