Capitolul 26

119 8 6
                                    

*trecem peste toate pregatelile bla-bla,mi-e lene*

Filmul a inceput iar eu mi-am pus capul pe umarul lui Alex,la fel a facut si Alexia cu Vlad.Lucrurile incepeau sa se infierbante intre ei doi.Nu mai puteam suporta sa-i mai vad asa.M-am ridicat si am fugit in baie pentru a putea plange.Peste 2 minute aud o bataie in usa.

"Da?" am raspuns incercand sa-mi revin.

"Esti bine?" era Vlad.

"D-da,da sunt bine" am zis in timp ce-mi stergeam lacrimile.Usa s-a deschis brusc,iar Vlad a intrat.M-am intors cu spatele si mi-am pus capul in pamant pentru a nu ma vedea in halul asta.

"Hei hei intoarce-te" mi-a zis bland.Am dat din cap ca nu.M-a intors el si mi-a ridicat barbia pentru a ma uita in ochii lui.

"De ce plangi?..Ce e in neregula?" m-a intrebat mangaindu-ma pe obraz.Mi-am pus mana pe a lui.Trebuie sa-i zic,nu mai puteam sta fara ca el sa nu stie.

"Totul e in neregula.Nu mai suport sa te vad pe tine si Alexia impreuna.Vlad,te plac.TE PLAC.Ok?Mi-ai zdrobit inima cand mi-ai zis ca sunteti impreuna.Eu atunci am vrut sa-ti zic ce simt." o lacrima mi-a curs.Degetele lui fine mi-au sters lacrima iar mainile lui s-au dus jos,spre mainile mele si degetele si le-a incrucisat cu ale mele.M-am uitat in jos si am zambit.

"Patricia,nu cred ca o sa crezi,dar si eu te plac,mult.Eu am crezut ca nu o sa ma ierti niciodata pentru ce am facut si ca sunt in friendzone.M-am cuplat cu Alexia doar pentru ca am vrut sa uit de tine.Nu a mers." mi-a zis cu ochii plini de fericire.

Fetele noastre se apropiau din ce in ce mai mult iar momentul magic s-a intamplat.Buzele noastre s-au atins.Nu era un simplu sarut,era un sarut plin de pasiune,iubire adevarata,destinat special pentru noi.

Okeeey,destul romantism pe azi  :))

Apropo, twitterul meu e :iulia_draghita.Data trecuta nu s-a pus.

Fata nouaWhere stories live. Discover now