Capitolul 23

132 9 5
                                    

*peste 2 zile*

Asta e penultima zi de spitalizare.Pana acum Vlad nu m-a vizitat si nu mi-a dat nici mesaje.Oare ce face?Ce e mai important decat mine?Peste 2 ore se deschide usa.Imi mut privirea de la geam la el.Era Vlad.

"Buna!" mi-a zis el.

"Hola!" i-am zis inapoi.

"Ce vrei sa facem?Nu pot sta prea mult.." m-a intrebat.

"Pai,hai sa ne uitam la un film" i-am propus eu

"Ok"

Ne-am pus in pat si am dat drumul la un film random.Au trecut vreo 13 minute din film iar am vazut ca si-a scos telefonul din buzunar.Nu si-a mai scos capul din el de atunci  si zambea ca un copil care a aflat ca merge la Disneyland.Cu siguranta vorbea cu cineva.

In sfarsit a pus telefonul jos langa mine.Un mesaj a aparut pe ecran.Am tras cu ochiul.Era o fata,Alexia,nu am mai putut sa vad mesajul pentru ca a ridicat telefonul imediat.Eh,cu siguranta e vreo verisoara de-a lui sau o ruda.

"Trebuie sa plec" a zis ridicandu-se din pat.

"D-dar doar ce a inceput filmul" i-am spus.Nu a mai apucat sa zica ceva ca a si plecat.Am ramas singura acolo.

*ziua urmatoare*

Azi e ziua in care plec acasa,m-am recuperat complet.Bagajele mi le-a luat Vlad si le-a dus in masina mamei.

"Dupa dumneavoastra" mi-a zis deschizandu-mi usa.

"Mersi" i-am zis inapoi inrosindu-ma ca o rosie.Chiar m-am indragostit de baiatul asta

*peste o saptamana*

Imi suna telefonul.Era Vlad.

"Da?"

"Buna,ne intalnim in parc peste o ora?Trebuie sa-ti zic ceva?"

"Umm,sigur.Si eu trebuie sa-ti zic ceva"

"Perfect" apoi a inchis.

E timpul sa-i zic ce simt cu adevarat pentru el.Acum cred ca e momentul perfect.Poate si el vrea sa-mi zica acelasi lucru

Mi-am pus niste rimel si am plecat.Am ajuns prima.M-am pus pe banca.Am simtit o mana pe umar,stiam ca e el.Era si o fata cu el..

"Deeci,Patricia,ea este Alexia,iubita mea" imi zice entuziasmat.

Fata nouaWhere stories live. Discover now