Capitolul 6

186 9 0
                                    

Atunci el a intrat in camera.Amandoi am ramas cu gura cascata. "Va cunoasteti deja?"a intrebat mama lui "Da,ne cunoastem de la scoala" am zis eu. "Duceti-va in camera lui".

Cat ghinion pot sa am sa fiu vecina cu Vlad? Si cum naiba nu l-am vazut pana acum? Ugh,perfect,acum trebuie sa stau si in aceeasi camera cu el,singuri.Incercam sa stau cat mai departe de el.M-am asezat pe scaunul biroului lui,iar el pe pat.Nu stiam cum sa reactionez.Aveam niste sentimente de dispret dar si de frica.Era o tacere foarte stanjenitoare.

"Vrei ceva de baut?" m-a intrebat.Cum indrazneste sa vorbeasca cu mine? Am dat din cap ca nu. "Dar de ce esti asa de speriata?" Fuck,si-a dat seama. "Huh,de ce sunt asa de speriata?Pentru ca azi,chiar acum cateva ore era sa mor din cauza ta si a prietenilor tai stupizi.Prima data te-am placut,am vrut sa fiu draguta cu tine,dar tu te porti intotdeauna urat cu mine si asta ma enerveaza la culme" am strigat.Dupa care am plecat si am trantit usa.El a ramas socat acolo.

Am coborat scarile si m-am indreptat spre casa.Am iesit pe balcon pentru a lua aer.Pe balconul celalalt statea Vlad.Am ales sa intru inapoi,chiar nu aveam chef sa-l vad.

Pe la ora 10 mama si tata au ajuns si ei acasa. "De ce nu ai mai stat?" "Nu m-am simtit bine" nu le puteam zice chiar ce s-a intamplat. "Eu ma pun la culcare" am zis ca sa evit alte intrebari puse de mama.

Deoarece capitolul asta a fost destul de scurt incerc sa fac tot posibilul sa mai postez inca unul noaptea asta.Nu promit nimic :))

Fata nouaWhere stories live. Discover now