Am fugit spre casa lui Vlad,aveam nevoie de el.
Am sunat la usa.Din fericire,usa a deschis-o el si nu mama lui,nu voiam sa ma vada asa.Inca mai plangeam.
"Ce s-a intamplat? m-a intrebat el ingrijorat.Nu am zis nimic,doar m-am aruncat in bratele lui.
"Shh,linisteste-te" mi-a zis mangaindu-mi spatele."Hai sa mergem sus si o sa-mi povestesti ce s-a intamplat,da? "Da" i-am zis foarte incet.M-am asezat pe patul lui iar el langa mine.
"Respira si incepe" "P-parintii mei divorteaza" am zis plangand mai tare. "E ok,o sa treci peste,te inteleg perfect." "Pot sa raman la tine noaptea asta?" "Sigur ca da,stai linistita! Stiu cum sa te fac mai fericita.Ce zici de un film bun si niste popcorn?" "Perfect" am spus zambind.Peste cateva momente a aparut el cu un bol maare de popcorn.S-a asezat pe pat iar eu mi-am pus capul pe pieptul lui si filmul a inceput.M-am uitat inca o data in ochii lui iar el mi-a zambit.
Era jumatatea filmului iar el nu mai zicea nimic.Mi-am dat seama ca dormea.
Dimineata m-am trezit iar noi eram tot asa.M-am ridicat usor.Ce dragut arata cand doarme.Nu l-am mai trezit si m-am indreptat spre casa.
Imi pun niste muzica in casti si incep sa-mi fac tema la algebra.Dupa doua ore de teme capul incepe sa ma doara.Ma duc in bucatarie sa iau un paracetamol. "Patri,noi ne ducem la judecatorie" mi-a zis mama.Atunci au plecat. Wow,asta chiar e real.M-am enervat asa de tare incat am spart paharul cu apa aruncadu-l pe jos.
Mi-am luat bicicleta si m-am dus pe strada.Cu vreo 30 de case mai in fata era un grup de baieti.Cand m-am uitat mai bine l-am vazut pe Vlad si baietii lui.Daca le-a povestit despre noi? M-au observat si ei.Si-au dat coate pentru a se atentiona cine vine si barfeau.George,baiatul rau dupa Vlad mi-a aruncat o minge de fotbal in fata bicicletei.Nu am mai putut-o evita iar am cazut.Toti radeau,mai putin Vlad.Cand ma uit pe asfalt am vazut mult sange.
Imediat ne facem 100 <3
YOU ARE READING
Fata noua
RomancePatricia,o fata de 16 ani din Arad se muta alaturi de parinti in Bucuresti unde este batjocorita la noua ei scoala de un baiat si gasca lui care la prima vedere par de treaba dar sunt niste adevarati afurisiti.Dar lucrurile se schimba cand Patrici...