Capitolul 5

195 10 1
                                    

Am ramas incoscienta cateva minute bune pana cand m-am trezit.Eram acoperita cu o patura pe culoarul de langa bazin.Am inceput sa tusesc violent.Langa mine erau Vlad si ceilalti baieti. "Va rog nu-mi faceti rau" le-am zis incepand sa plang.Am inceput sa ma indepartez de ei . "Va urasc" am strigat inainte sa plec.Ei n-au zis nimic,doar se uitau la mine.Pe fata lui Vlad se citea o picatura de vina.Din cate am auzit foarte rar vezi asta.

Dupa ce m-am uscat am chemat-o pe Eli la un suc pentru a-i povesti totul.

"Eh,eu nu sunt prea mirata.De la ei te poti astepta la orice" mi-a zis ea.

"Credeam ca totusi,un pic de bunatate se ascunde in inima lui Vlad"am zis uitandu-ma in jos. "Niciodata nu stii" Asta m-a facut sa zambesc putin.

"Mama,tata,am ajuns" am strigat cand am intrat in casa.

"Bine ai venit scumpo!" "Cum de sunteti acasa?" am intrebat super mirata. "Ne-am luat liber"  a raspuns tata din bucatarie.  "In seara asta ,la 8 imbraca-te,vecinii de vizavi ne-au chemat la cina"

"Bine mama" 

La 7 m-am bagat in dus,dupa mi-am luat o pereche de jeansi,un maieu crop top si niste conversi.Parul mi l-am ridicat intr-un coc dezordonat iar la machiaj mi-am pus doar niste eyeliner si mascara.

Am coborat jos iar parintii ma asteptau.

Incercam sa ajung cat mai repede la casa lor pentru a evita tacerea stanjenitoare pana acolo.

"Intrati" am auzit dinauntru dupa ce am batut la usa. "Bine ati venit" ne-a intampinat o doamna foarte draguta "Bine v-am gasit" am zis noi in cor. "Patricia,nu? "Da!" am zis zambind  "Haide,fa cunostiinta cu fiul meu, Vlad!"


Fata nouaWhere stories live. Discover now