Capitolul 17

133 11 5
                                    

Eu:NU! Eu te-am asteptat la dulap

Mi-a dat seen.Urasc sa mi se dea seen.

I-am dat mesaj lui Eli.

Eu:Hai pana la mine,trebuie sa vorbim.

Eli:Imediat

*peste 15 minute*

"Despre ce vrei sa vorbim?"

"Imi poti spune de ce i-ai zis lui Vlad ca am plecat mai repede de la scoala?" am intrebat-o eu

"Uite,eu il plac foarte mult pe Vlad,iar tu ma incurcai,asa ca singura solutie a fost sa-l mint" a zis asa,fara nicio expresie faciala,nicio emotie.

"D-dar eu credeam ca suntem prietene.." am zis vizibil dezamagita.

"Cand vine vorba de un baiat,imi pare rau,dar fac totul ca sa-l am" Apoi a plecat.

Am ramas foarte surprinsa de ce a zis,chiar nu ma asteptam la asa ceva de la ea.Am fost cele mai bune prietene de mici.Nu stiu ce a apucat-o.

M-am dus pana jos pentru a-mi lua apa.Pe fata mamei se vedea ca e foarte tensionata.

"Mama,de ce esti asa de stresata?" am intrebat-o razand.

"In seara asta l-am invitat pe Vlad si mama lui la cina.Sa nu fim doar noi doua."

Da,am ales sa stau cu mama cand a trebuit sa aleg la proces.Acum ca Vlad va veni la noi o sa pot sa clarific tot ce trebuie cu el.

"Tu fa piureul(nu stiu cum se scrie,eu una ii zic pireu ) pana atunci eu o sa pun puiul in cuptor" mi-a zis ea.

*Peste 3 ore*

Am auzit soneria.

"Ma duc eu" .Cand am deschis,am fost foarte confuza,era doar mama lui.

"Buna,Patricia" Dupa ce ne-am imbratisat am intrebat-o.

"Vlad de ce nu a venit?"

"A zis ca iasa in oras cu o fata,Eli parca"

Multumesc enorm pentru 200 de vizualizari.Va iubesc <3.

Fata nouaWhere stories live. Discover now