Capitolul 25

123 7 4
                                    

Ne-am despartit din sarutul infocat.Alex doar zambea la mine.Nu cred ca mai avea cuvinte la el.Inainte sa mai zica unul dintre noi ceva am fost intrerupti de Vlad si Alexia.

"Deeci,sa intelegem ca sunteti impreuna?" ne-a intrebat parca,cu putina tristete in ochi.Ce se intampla cu baiatul asta?Trebuia sa-l fac cumva gelos,asta era singura varianta.

"Da,suntem impreuna" am raspuns zambind luandu-l de mana pe Alex.M-am uitat spre el.Era socat si fericit in acelasi timp.Imi venea sa rad la reactia lui.Saracul baiat,ce l-am buimacit.

"Cum ar fi daca am face o dubla intalnire?" intreaba Alexia.

"Da,e o idee buna" zice Vlad.Alexia i-a zambit si l-a sarutat.Habar n-am pentru ce dar m-a enervat la culme.

"Atunci,ne intalnim la scoala la 8 si vedem noi unde mergem" a zis Alex.

Restul zilei a trecut repede.M-am uitat la ceas si era ora 6.Am facut un dus,m-am spalat pe dinti iar apoi m-am imbracat intr-o rochie casual si niste conversi albi.Machiajul a fost unul simplu iar parul prins intr-un coc lejer.Alex urma sa ia de la 7 jumatate.M-am incadrat perfect in timp.S-a auzit soneria iar eu am coborat pentru a deschide.Alex avea un trandafir in mana pe care mi l-a dat si m-a sarutat usor pe buze.Ma simteam prost pentru ca il foloseam pentru a-l face gelos pe Vlad.Sunt o persoana groaznica.

"Multumesc mult.Ar trebui sa plecam" i-am spus zambind.

La intalnire totul a mers bine inafara de datile in care Vlad si Alexia se sarutau incontinuu.Momentele mele de glorie au fost atunci cand eu si Alex ne sarutam iar Vlad se uita urat la noi.De ce naiba i-ar pasa?Are o iubita,sa-si vada de gaste.

In fine,azi,la o saptamana de atunci,Vlad ne-a chemat la el acasa sa ne uitam la un film.O doamne,inca o doza de gelozie din partea lor.Mi se rupe inima cand ii vad.Nu stiu daca o sa mai rezist mult.

URMEAZA CEVA MAREEE.Mersi mult @DaniAnonima1209 pentru idee <3

INSTAGRAM:draghita.iulia

TWITTER:

Fata nouaWhere stories live. Discover now