Capitolul 27

108 7 1
                                    

De cand am asteptat momentul asta...

Ne-am desprins din sarut si fruntile noastre s-au lipit,amandoi fiind cu ochii inchisi.

"Te iubesc" Aceste cuvinte m-au facut sa-mi deschid ochii.Un zambet jucaus i-a aparut pe fata.Astepta raspunsul meu.

"Si eu te iubesc" 

Mainile lui mi-au cuprins talia si m-a tras mai aproape.Mi-am ingropat capul in gatul lui.Zambetul mi-a pierit cand mi-am amintit de Alexia si Alex.

"Vlad?"

"Hm?"

"Ce o sa facem cu Alexia si Alex?" intreb scotandu-ma din stransoarea lui.

Acesta a scot un pufait lung.

"Va trebui sa le zicem,cat mai repede.Asa este mai corect"

"Dar mi-e frica.." Mi-a cuprins fata cu mainile lui gigantice dar foarte blande.

"Crede-ma,si mie mi-e frica dar trebuie sa facem asta.Acum hai sa mergem inapoi inainte ca ei sa-si dea seama de ceva."

Am aprobat din cap si am iesit prima din baie.

Se pare ca ei nici nu ne-au simtit absenta,vorbind si razand de mama focului.

"Um,Alex,trebuie sa plecam!"

"Ce?!Dar inca nu s-a terminat filmul!" 

Eram sigura ca o sa zica asta.Eu doar voiam sa-i zic o data despre tot si sa se termine toata prostia asta cu actoria ca-l iubesc.

"Te rog?"

"Pff..bine.Ne mai vedem noi.Paa" si-a luat la revedere de la cei doi ramasi acolo.

"De ce ai vrut sa plecam asa de repede?" m-a intrebat in timp ce eram pe drum spre casa mea.

"Vreau sa vorbim,singuri" mi-am luat inima in dinti.M-am oprit din mers si m-am uitat la el.

"Uite,stiu ca sunt o persoana groaznica facand asta dar eu il iubesc pe Vlad,iar singur metoda de a-l face gelos era sa fiu cu tine" la ultima fraza privirea mea s-a dus spre pamant de rusine,nu ma puteam uita la el.Ma asteptam sa zbiere,sa fie nervos dar a fost foarte calm.

"Esti o persoana minunata si tin la fericirea ta,asa ca daca tu esti fericita asa ,sunt in regula.Dar intrebarea este:el simte la fel?"

"Da,am clarificat totul iar el o va termina cu Alexia" 

Nu-mi venea sa cred ca a inteles asa de bine.

"Decu chiar esti in regula cu asta?" am intrebat mirata

"Da,sigur"

"Multumeeesc" i-am spus luandu-l in brate.

CAST PENTRU PERSONAJE.PUNETI IN COMENTARII VEDETE AMERICANE PENTRU PATRICIA,ELI,MIRA,ALEXIA SI ALEX.PENTRU VLAD AM DEJA.

Nu am murit,fara griji :)) Sunt OBSEDATA cu "Iubire periculoasa",asa ca in timpul in care nu am postat am citit cartea aia

Fata nouaWhere stories live. Discover now