Capitolul 9

183 11 0
                                    

"Ei,bine,multumesc, dar nu prea te port ierta pentru ca tu m-ai aruncat..."i-am zis.

Vlad

Imi cam pare rau de ce i-am facut lui Patricia.Am remuscari.Ea are probleme,ea a incercat sa ma ajute dar tot ce am facut e sa-i aduc mai multe probleme.Eu sunt placut la scoala si nimeni nu-si bate nimeni joc de mine,tuturor ii e frica sa se bage in treaba cu mine.Ea e neajutorata,nu merita asa ceva. "E ok,te inteleg.Dar o sa ma revansez intr-o buna zi"

Patricia

Nu ma asteptam la cuvintele astea din partea lui Vlad.Nu am mai zis nimic,mi s-a facut prea somn.

"Trezeste-te somnoroaso!" am auzit o voce.Cand am deschis ochii Vlad ma scutura ca un disperat pentru a ma trezi. "Lasa-maaa"am zis cu vocea mea de dimineata,ragusita .Peste cateva momente niste apa rece imi loveste fata. "Serios??" am zis dandu-i un pumn in umar "Auuch si da" a zis razand. "Pune-ti un tricou pe tine" De ce am zis asta?Imi place sa-l vad asa. "Cum zici tu,sefa"

Langa camp-ul nostru era un lac asa ca toti ne-am dus pentru a inota.

Stateam pe margine pentru a admira privelistea "Ce zi frumoasa" mi-am zis in minte.Din senin doua maini m-au impins de la spate iar eu am cazut in apa.Noroc ca apa nu era foarte adanca.Mica incat sa ajung cu picioarele.

Cand am ajuns cu capul din apa stiam deja cine m-a impins,cu siguranta era nemernicul de Vlad.Brusc,de sub fund ma ridica doua brate puternice  "VLAAAD!!" "Hahahah,te-am prins!"      "Lasa-ma jooos" ziceam lovindu-l cu palmele peste cap. " Bine,binee,nu mai da" Atunci m-a lasat jos usor.Toti din clasa se holbau la noi fiind uimiti cat de frumos se poarta el cu mine. "De ce trebuie sa fii asa?" l-am intrebat  "Sa fiu cum?" a zis curios. "Asa de nemernic" dupa am fugit cat mai repede pentru a nu ma prinde.Stateam ascunsa dupa un copac cand ma ridica dintr-o data eu fiind cu picioarele in sus si capul in jos. "Sa nu cumva sa faci part" am zis cu o voce amenintatoare "Doar daca ma mai face o data nemernic" "Promit,daca ma lasi jos"

Noaptea a venit din nou iar noi am vorbit incontinuu,ne-am cunoscut mai bine si e chiar de treaba,adica avea multe motive sa se comporte asa cu oamenii,dar intr-un final cred ca o sa se opreasca,o sa fac tot posibilul.

Dimineata urmatoare a fost timpul sa plecam acasa.Mergeam impreuna cu Vlad,dintr-o data am simtit degetele lui incrucisandu-se cu ale mele.

Fata nouaWhere stories live. Discover now