Než začnu z celým příběhem, tak bych chtěla pro začátek říct pár slov.
Neberte nic, co tu budu psát vážně a tím myslím i moje žvatlající nesmysly a chyby co sem nasekám. Jak mi říká můj učitel češtiny - ,,Gramatická Pohroma".
Taky se tu pokusím o angličtinu, tak mě neodsuzujte za to, jak blbá jsem. To vím už dávno sama.
Taky doufám, že se vám bude líbit moje úplně první fanfikce a vlastně můj úplně první příběh. No, už to nebudu dál okecávat a užijte si příběh!Všechno to začalo toho dne, kdy jsem si zašla s mojí nejlepší kamarádkou do naší oblíbený kavárny.
Jako obvykle jsme si daly kokosový a skořicový cappucino. Chvíli jsme drbaly o minulosti a o životě a pak si povídaly o práci. Já jí vyprávěla o různých případech, který ke mně přišly a ona zas kolik slavných osobností potkala.
,,No a, i když je George Clooney sexy, tak by měl začít používat kolínskou. Začíná z něj táhnout stáří, " zasmála se s hrníčkem v ruce a pak z něj upila. ,,A co vůbec ty? Už sis někoho našla po Johnym?" zavrtěla jsem nesouhlasně hlavou a snažila se zahnat vzpomínky. ,,Řeknu ti to, co jsem ti říkala už od začátku. Máš na lepší Evo." ,,Já vím," odpověděla jsem s pohledem upřeným na hnědou tekutinu v hrníčku.
Nastalo ticho. Poslouchala jsem cvrlikání ptáčků nad našimi hlavami a vzdálené troubení aut. Po chvilce ticho přehlušilo upozornění z Claiřinýho mobilu. Vyndala ho z kapsy a zadívala se na displej. Z ničeho nic se jí rozzářily oči. ,,Podívej!" vyhrkla a podávala mi mobil. Přede mnou se rozprostřela černá písmena v mobilu.,,The band Rammstein is looking for some women to their video. They want women about 25 to 35 years. With good figure! Casting will perfom 24th. in Deutsches Theater. Good luck!"
(Kapela Rammstein hledá nějaké ženy do jejich videa. Chtějí ženy od 25 do 35 let. S dobrou figurou! Casting začne 24. v Deutches Theater. Hodně štěstí!)
,,No?" vrátila jsem jí mobil. ,,To je přesně pro nás!" rozevřel ruce v gesto a usmívala se od ucha k uchu.
,,Ale je to v Německu. A víš jaká jsem na tyhle věci."
,,Ale viděly bychom Rammsteiny! My bychom se s nimi dokonce setkaly! No taaak Evooo. Od 15-ti let, kdy jsme byly na jejich koncertě jsme je neviděly."
,,Já vím, ale musela bych zrušit plno sezení a moji rodiče a...."
,,Dovolenou jsi neměla už pěkně dlouho," skočila mi do řeči. ,, Potřebuješ už odpočinek," mrkla na mě a já už věděla, že mě má v pařátech. ,,Tak dobře, ale všechno zařizuješ ty," mrkla jsem nazpátek.
,,Domluveno!" začala jásat.
Vzala jsem hrnek do ruky a dopila kafe. Chuť kokosu se mi rozplývala na jazyku a já si tuhle chvilku chtěla zapamatovat. Opřela jsem se o opěradlo židle a poslouchala, jak Claire ťuká svými gelovými nehty do mobilu. Po chvilce moje rozjímání přerušilo pípání. Vyndala jsem mobil z kapsy a rozsvítila displej. ,,Budu muset jít. Zaplať to za mě," podala jsem jí stovku. ,,A drobný si nech a dej pak vědět! Zatím!" Zamávala jsem jí a ještě postřehla, jak na mě křičí pozdrav.Tak tady to je černý na bílým. Je to zatím začátek, ale nebojte. Za chvilku se to rozjede (snad).
ČTEŠ
RammLive
RomanceJeden den, jedna kavárna, jeden post, jeden klavír. To všechno změní můj život od základu a já se jako netušící obětní panna vrhám do víru hudební branže.