Ed Sheeran - Sunburn
Laura:
Bussimatka on yhtä puuduttava kuin tulomatkallakin, paitsi nyt matkassa mukana ei ole järkyttävää pääkipua ja krapulaa. Bussissa on melko tyhjää, joten olen vallannut itselleni kaksi penkkiä – niin on Noorakin. Se on kiireinen puhumaan puhelimessa, joten mä tuijotan ulos ikkunasta valkoista maisemaa ja mietin kulunutta viikkoa. Tasainen virta autoja ohittaa meitä, kun bussi ei mene niin kovaa moottoritiellä, ja vaihtuvat autojen katot saa silmäluomet raskaiksi.
"Saku lähetti terkkuja, mietittiin jos nähtäis Juhaa vaiks huomenna!" takaani kuuluva Nooran ääni hätkähdyttää mut hereille pienestä horroksesta, johon olin ehtinyt itseni vajottaa.
"Juu, miten vaan, ei mul oo paljoo suunnitelmii", kohautan olkiani. Sakun kanssa se on siis puhunut viimeiset puoli tuntia. Olisin voinut vaikka vannoa, että se oli Mikael, mutta ei.
****
Seuraava päivä tuntuu ihan sumulta, kun huomaan odottavani sunnuntaita. Me nähdään Juhaa ja Sakua ja seuraan jälleen Nooran ja Sakun kuivapanemista baarin hämärässä nurkassa. Koko päivä menee kuitenkin nopeasti ohi ja huomaan herääväni sunnuntaina tavallista aikaisemmin jännityksen takia. Vaikka mulla ei ole edes mitään hajua, mihin aikaan Eemil on tulossa. Ehkä se tulee vasta illalla. Jos ne lähtee vasta tänään ajamaan sieltä kohti kotia. En ole kuullut siitä mitään perjantain jälkeen, kun Mikael saatto Eemilin kanssa meidät bussiin. Eemil tuntu olevan mukava vain koska Mikael ei tahtonut tulla yksin. Tai ainakin siltä se oli vaikuttanut. Se oli vain heilauttanut kättään siinä missä Mikael ja Noora oli vaihtanut sylkeä keskenään. Ei se mua kyllä ollut haitannut, ainakaan Noora ei ollut saanut mitään mistä piikittelisi koko matkan. Ihan hyvä vaan, ettei se tehnyt mitään mistä voisi ajatella jotain.
****
Mä lähden kauppaan neljän jälkeen, kun Eemilistä ei kuulu vieläkään mitään. Mulla ei ole jääkaapissa mitään ruokaa mulle ens viikolle, kun koko viikon olin poissa ja tyhjensin edellisellä viikolla jääkaapin melkein tyhjäksi.
Yllättäen mulla on vain yksi kassi mukana, kun tulen takaisin kaupasta. Yleensä hamstraan kaikkea, mitä tekee mieli, mutta nyt mulla on vaan alkuviikon safkat ja maitoa kahville. En kuitenkaan pääse kotiin asti, kun törmään tuttuun rappukäytävässä. Roni nojailee mun oveen ja naputtelee puhelintaan. Ronilla mä tarkoitan helvetin kuumaa lätkänpelaajaa, jonka kanssa säädän aina vähän väliä. Se aina ilmestyy ovelle, kun sitä huvittaa ja välillä oon käskenyt sitä vaan menemään, mutta silti se aina palaa. Tää kerta ei siis ole mikään poikkeus, paitsi se on tällä kertaa humalassa. Haistan sen ilmassa jo ennen kuin saavutan portaiden yläpään.
"Katos neiti päättää viimein saapua paikalle", Roni sammaltaa ja sen silmissä paistaa puhdas himo, kun se tuijottaa mua hieman harittavilla silmillään.
"Painu vittuun, Roni, sä oot kännissä ku käki", tuhahdan ja kaivan avaimia. Mulla ei todellakaan olis kiinnostusta tähän keskusteluun just nyt. Mä tahdon mennä keittämään kahvia ja meikkamaan Eemiliä varten.
"Sinne mä olinki just tulossa, sun vittuun", sen suusta purkautuvat sanat saa mut pyöräyttämään silmiäni. Osoitan rappusia ja siirryn avaamaan ovea, johon Roni edelleen nojaa. Tunnen sen kädet mun lanteilla ja hengityksen niskassa.
"Älä viiti, mul on ollu raskas viikko ilman sua", Roni puhuu mun hiuksia vasten ja kuljettaa toisen käden mun avonaisen takin alle puristamaan mun rintaa. Koitan työntää sitä pois mun kimpusta, mutta sen ote vaan kovenee. En pääse sisälle karkuun, en pysty työntämään sen massaa pois mun luota ja vaikka huutaisin, kukaan tuskin kuulisi. Tunnen olevani ansassa ja kiristelen hampaitani. Ennen Ronin kanssa on mennyt ihan hyvin, mutta kännissä se on mahdoton kuuntelemaan.
"Päästä mut pois", yritän tarttua Ronin ranteista, kun se kääntää mut ympäri. Nojaan ikävästi ovenkahvaan, mutta se on ikävistäni pienin, kun Ronin toinen käsi tunkeutuu mun housuihin.
//Torstai oi torstai 8) Uusi luku jälleen, kommentoi ja äänestä jos tykkäsit ♥ ~ demonipinja
KAMU SEDANG MEMBACA
Be someone's Sunday morning, not Saturday night (in finnish)
RomansaENSIMMÄINEN KIRJA Eemilillä on kylmä sydän, rahaa ja tietynlainen maine. Laura myy itseään kaksoiselämän varjoisammalla puolella. Kun nämä kaksi asettaa törmäyskurssille, syntyy tunteistaan hämmentynyt Eemil ja rakkauden kerjäläinen nimeltä Laura. ...