*
— Ce cauţi aici?
El stătea cu mâinile băgate în buzunarele blugilor, uitându-se la ea plin de incredulitate. Tricoul îi era acoperit cu funingine în anumite locuri şi o pată de ulei reuşise să îi atingă mâneca. Arăta mult mai neîngrijit decât o făcuse când îl întâlnise prima dată, dar ei nu îi mai păsa atât de mult. Ajunsese să asocieze acea lipsă de grijă cu persoana care era. Era drăguţ, într-un fel. Nu că ar admite asta vreodată în faţa sa.
S-a oprit lângă el, zâmbind.
— Poate maşina mea are nevoie de reparaţii.
El s-a încruntat.
— Nu fi ridicolă, nu ai maşină. Care este scopul tău de fapt?
— Sean! O voce s-a auzit din interiorul garajului. Vin-aici o secundă.
Acesta s-a uitat în spate şi a oftat.
— Stai aşa, i-a spus, îndreptându-se spre garaj.
Ea şi-a bătut unghiile de zidul garajului, numărând secundele până când el s-a întors.
— Aşa te comporţi cu toţi clienţi? a spus zâmbind când s-a întors.
El şi-a ridicat sprâncenele.
— Nu cu cei reali, a afirmat, dar zâmbea.
— Auch.
Sean s-a foit, mutându-şi greutatea de pe un picior pe celălalt, ochii săi îndreptându-se spre intrare ca să se asigure că nu au apărut vreunul din acei clienţi „reali", înainte să se uite la ea din nou.
— Deci, ce este în neregulă?
Ea avusese un plan despre cum avea să acţioneze, dar în acel moment, tot planul i se dusese pe apa sâmbetei.
— Fi partenerul meu, a izbucnit.
Acesta s-a dat înapoi, instant.
— În nici un caz.
La răspunsul său, o durere a început să i se formeze în piept, iar ea a transformat-o în furie.
— Ce dracu' este cu reacţia aia?
Sean i-a aruncat o privire plină de furie.
— Nu am de gând să fiu un înlocuitor convenabil pentru tine ca să treci peste fratele meu.
— Frate... s-a crispat auzind insinuarea, uitându-se urât la acesta. Pentru a suta oară, nu îmi mai pasă de Oliver!
— Aha... a zis cu un ton care exprima clar îndoiala sa.
— Şi nu este ca şi cum mi-am dorit să te întreb pe tine! a minţit. Dar am nevoie de un partener pentru o petrecere şi... ei bine, eu nu pot să supun un tip pe care îl plac la un eveniment de acel gen.
— Şi, lasă-mă să ghicesc, Oliver va fi acolo şi tu vrei să îi arăţi că „ai trecut peste", a afirmat sec Sean.
Ea şi-a încleştat dinţii.
— Desigur că nu. Eu nu sunt atât de imatură.
— Sigur... a spus, neîncrezător. Desigur că nu. Petrecerea familiei Halsey, nu? a continuat după o mică pauză.
CITEȘTI
Dragostea întotdeauna învinge
ChickLitDragostea intotdeauna invinge. Nimic nu poate sa ii stea in cale, deoarece aceasta va gasi cumva o modalitate de a aduce sufletele pereche impreuna. Nu conteaza ce fel de obstacole au de trecut sau cat timp va trece pana cand vor realiza ca nu pot...