BEYAZ KATİL bölüm 17

25 6 0
                                    

"Uzun sürdü." Dedim Gece'nin arkasından hızla yürürken. Geldiğimiz yoldan uzun gibi gelmişti nedense yolumuz ve ben kendimi oldukça halsiz hissediyordum.

Gece düşünceli adımlarla ilerliyor ve bir çita misali hızlı gidiyordu önümden.

"Gece ?"

Olduğu yerde durdu ve bana baktı, o sırada gözlerinin renginden tutun çenesindeki o küçük gamzeye kadar her şeyini ezberlediğimi fark ettim. Sonra gözlerini yüzüme dikerek sinirle konuştu.

"Ne var ?"

Şaşırdım bu şekilde öfkeli oluşuna ama kendimi hemen toparladım, mantık duygudan önce gelir.

"Senin neyin var ?" Normalde de sert konuşur hatta yüzünden değil bir ifade bir mimik çözemezdiniz ama bir sorun olduğunu hissetmiştim. Nereden çıkarıyordum bunu bilmiyorum ama vardı bir şeyler.

"Arda'yla konuştum." Dediği anda kaşlarımı çattım.

"Bir şey mi dedi sana ?" Bir anlık sinir gerilmesi ile sorduğum sorudan pişman oldum hemen. Onu defalarca döven bir kadın vardı karşımda.

"Kuğu'nun söylediklerini iletti." Dedi ve adımlarını çevirip yürümeye başladı. "Evde konuşuruz."

Bunu duyunca ben de ısrar etmedim. Neticede ciddi bir işti yaptığımız, tüm istihbarat peşimizde olabilirdi (!).

Apartmana giriş yaptıktan sonra poşetleri bir köşeye bıraktık ve salondaki koltuklara attık kendimizi. Konuş dercesine Gece'ye baktığım zaman fazla zaman geçmeden anlattı her şeyi.

"Kuğu bu işi en sessiz biçimde bitirmemizi istedi. Önceki olayda medyada yankılanmış Albay'ın ölümü. Bu yüzden bu işi sessiz yapmak lazım, bunun için bilgilendirme yaptı Arda."

"Bir Albay'a göre fazla tanınmıyor mu ?"

"Kızı işinde iyi mankenlerden biri. Ayrıca hükümet için en karşıt işleri yürüten adam. Eylemler, propagandalar, mitingler vesaire. Fazla tanınıyor bu yüzden." Dedi. Kızı Yağmur'u hatırlayınca ona hak verdim. Güzel kadındı.

"Bu işi nasıl yapacağız o zaman ?" Diye sordum bir süre sonra.

"Alanı tamamen havaya uçurmayı düşündüm. Düzenek işini konuştuğum adamlar vardı, hatta düzeneği kurmaya hazır adamları bile ayarlamıştım ancak mümkün olmadı. Hem diğer muhalifler korkacak hem de en önemli ikinci muhalif etkisiz hale gelecekti ancak Kuğu bunu istememiş."

"Amacı korkutmak değil tamamen erk olmak." Dedim.

"Öyle. Bu yüzden yanına kadar inmek gerek. Bu da yeni bir plan demek."

"Sen zaten tüm planı hazırlamışsın, bana bir şey kalmamış." Dedim üzgünce. Bana fikir hakkı tanımayan ilk kişi değildi tabii ama yine de, ne bileyim olmamalıydı böyle.

"Anlatacaktım detayları bugün ama gerek kalmadı. Hem zaten bu planın büyük kısmı sende." Dediği anda dikkat kesildim ona.

"Nasıl yani ?"

''Kızını hatırlıyorsun değil mi ?"

"Evet."

"Kızı 21 yaşında."

"Yani ?"

"Önce onu kaçırıp sonra da babasını tuzağa çekeceğiz. Kızını da ayağımıza sen getireceksin."

BEYAZ KATİL (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin