Gün doğumu (Geçiş bölümü)

4.3K 169 32
                                    

Yeni bölüme buyrun efendim.😊 Bu bölüm geçiş bölümü ve oldukça sakin. Sonraki bölüm baya olaylı olacak.🙈

Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Her biri çok kıymetli benim için.🙏🏽💙

Buraya kadar bölümleri okuduğunuza göre; şahane olaylı bölümlere şimdiden hazır olun!

"Ne oldu, nerdeyiz?" dedim.

Gurur, sevgiyle yüzüme baktı.

"Hastanedeyiz. Bayıldın Papatya."

Kafam karışmıştı.

"Allah Allah. Nasıl bayıldım ya?"

"Hatırlıyor musun ne olduğunu?" dedi Gurur.

Hafızamı zorladım.

"Endam'la kavga ettik, eve geçtik. Sonra sana yemek hazırlamak için ayağa kalktığımı, başımın döndüğünü hatırlıyorum."

Başını sallayıp, konuşmaya başladı.

"Birden yere düştün. Korkuyla oturduğum yerden fırladım. Kucağıma aldığım gibi, evden çıkıp arabaya bindirdim. Bütün yol boyunca, gözlerin kapalı Gurur diye sayıkladın. Aklım çıktı Mavi. Bir şey oldu sandım."

Omzumu silktim.

"Gurur diye niye sayıklayayım? Sana öyle gelmiştir."

Gamzesi belirircesine güldü. Yalan söylediğimi çok iyi biliyordu çünkü. Konuyu değiştirmek için, "Ferhan bana Bihter diyordu ama, bu şartlar altında benden olsa olsa Nihal Ziyagil olur." dedim.

Kahkaha attı. İki yanağındaki minicik gamzesi yeniden beliriverdi.

"Deli."

Tripli tripli konuştum.

"Neyse Allah'tan kilo vermiştim, kolay taşımışsındır."

Gayet net bir ifadeyle yüzüme baktı.

"Valla korkudan ağırlığını düşünmeme fırsat olmadı." dedi.

Tebessüm ettim.

Benim için endişelenmesi oldukça hoşuma gidiyordu. Beni kaybetme korkusunu yaşasın diyeceğim de, zaten kaybetti. Ekstradan bir şey yaşamasına gerek yok artık.

O arada doktor geldi.

"Nasılsınız Mavi Hanım?"

Dudağımı büktüm.

"Bilmem, iyiyim herhalde."

Doktor başını salladı.

"Birazdan arkadaşlar kan alacaklar sizden. Baş ağrısı, mide bulantısı var mı?"

Hayır anlamında başımı iki yana salladım. Konuşmaya başladım. "Hayır, yok. Başımın döndüğünü hatırlıyorum sadece. Ama şimdi o da yok."

Doktor ciddiyetle dinliyordu beni.

"Adetleriniz düzenli mi peki? Bu ay gecikme yaşadınız mı?"

Düşündüm.

"PCOS'tan dolayı, yıllardır düzensiz adetim."

Bu adam bunları niye soruyor ya, adetimle bayılmamın ne alakası var? Ay Mavi zeki ol biraz. Adam hamile olabilir misin diyor işte.

Mavi'nin Gurur tonu (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin